UA
RU

Що не так з українськими сталими фешн-брендами?

Редагувати переклад

Масштабний інтенсив в офлайн- та онлайн-форматах для українських модних брендів, який навчить втілювати сталі підходи у вашій компанії. 

Ви зрозумієте різницю між звичайним бізнес-підходом та бізнесом, який інтегрує сталий розвиток до своєї стратегії та процесів. Навчитеся аналізувати та ефективно використовувати ресурси без втрати економічних показників, формувати додану вартість продукту, а також робити правильні акценти у процесах та сміливо їх транслювати аудиторії.

Що не так із українськими сталими фешн-брендами?-Фото 1

Інтенсив побудовано за 4-ма напрямками:

  • глобальні цілі сталого розвитку;
  • дизайн;
  • pr & комунікації;
  • бізнес

Читайте також: Український sustainable-бренд Limarenko представив колекцію SS 2024 на Torino Fashion Week в Італії

Дисклеймер:

Назва може здатися трохи провокативною, проте лекція сварити за мету не ставить. Навпаки, розібратися разом у сталому підході та підказати брендам, на що варто звертати увагу та ставити акцент, аби бути ще кращими.

Що не так із українськими сталими фешн-брендами?-Фото 2

Лекторки 

Олеся Вершигора — експертка зі сталого розвитку, співзасновниця консалтингової компанії 17:59. Випускниця міжнародної програми Young SDG Innovators. Сертифікований аудитор ISO 19011:2018 та 14001:2015. Засновниця бренду Авоська та магазину Eco Ambassador. Спікерка освітнього серіалу “11 кроків на зустріч планеті”, Дія. Цифрова Освіта. Ex Partner Sustainable Fashion Pad. Працювала з NIKE, SILPO, GESHEFT, USAID, SEB, MOM, 365 STUDIO, IILUSOR.

Що не так із українськими сталими фешн-брендами?-Фото 3

Анастасія Кондратьєва — франко-українська незалежна консультантка зі соціальних та сталих інновацій. Креативна та стратегічна директорка першого в Європі сталого та циркулярного фешн бренду аксесуарів SPOGAD, арт директорка сталого фешн бренду GNIZDO. Коачиня з дизайн та системічного мислення. Викладачка французьких дизайн бізнес шкіл. Працювала з великими французькими та міжнародними компаніями (CHANEL, L’Oréal, La Poste, La Banque Postale, SNCF), соціальними стартапами, брендами та громадськими організаціями.

Кому буде корисно:

власникам/цям фешн бізнесів та їх командам;

стилістам;

викладачам модних шкіл та курсів;

байєрам;

експортерам європейських ринків;

маркетинг та смм-експертам/кам;

піар-експертам/кам та агенціям;

модним виданням, журналістам та колумністам.

Локація: Кооператив 

Година: 18: 30-20: 00

Гібридний формат: офлайн та онлайн-трансляція 

Вартість: офлайн 2100 грн, що включає:

  • welcome drink, якщо прийдете з власною чашкою
  • подарунки від партнерів 
  • доступ до запису лекції 
  • after party: неформальне спілкування між учасниками лекції
  • поп ап українських сталих брендів 

*Формат офлайну передбачає не тільки передання або отримання інформації, а й спілкування, живі емоції, можливість тут і зараз комунікувати з будь-якого питання.

Умови участі у форматі Special 

Full price (лекція+консультація): 4900 грн

Вартість включає відвідування лекції та 1,5 годинну персональну консультацію від однієї з лекторок.

Що включає консультацію:

  • попереднє ознайомлення із вашим запитом
  • знайомство із вашим брендом та бізнес-процесами
  • проведення консультації
  • аналізувати
  • індивідуальні рекомендації для вашого бренду до впровадження

Всього 4 квитки (2 консультації від Анастасії, та 2 від Олесі)

Деталі інтенсиву та реєстрація за посиланням

* а може зі сталими брендами все так? приходьте дискутувати, отримувати нові знання та ділитися власним досвідом. 

 

Статті на тему