Sustainability Talk: український бренд в’язаних речей REVÉRIA

Редагувати переклад

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з REVÉRIA — брендом в’язаних речей. Адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Дар’єю Крискевич.

Sustainability Talk: український бренд в’язаних речей REVÉRIA-Фото 1

Як народилась ідея створення бренду?

Два роки тому я навіть задуматись не могла, що зможу створити такий проєкт, про який зможу розповідати на велику аудиторію, представляти у фешн містах Європи, маючи одну мету — поєднати красу зі свідомим споживанням. Бути чесною, я не вважала себе супер креативною людиною, але моя жага до життя, яка відображається у виразі: «Не спробуєш — не зрозумієш» дала про себе знати. 

Шлях почався з можливості проявити себе у сфері моделінгу. У 16 років я вперше відвідую Європу, надихнувшись неймовірними краєвидами, рухом життя, працюючи разом з креативними та стильними людьми, розумію —  я хочу творити!  Мої мрії та думки стали реальністю з серпня 2022 року. Так, саме під час війни. Тоді я повернулась після пів року життя у Німеччині, зрозумівши, що хочу розвивати нашу країну, транслювати власні мотиви, а коли як не зараз? 

На початку я робила це просто для себе, знаходила майстринь з ручного вʼязання по Україні, давала власні ідеї, шукала сама пряжу, контролювала весь процес, навіть не сподіваючись, що з цього вийде щось велике. Отримуючи велику підтримку від рідних, самих майстринь, подруг (саме вони були моїми першими клієнтками), я продовжувала далі.

І тут одного дня ми з подругою вирушили у Мілан під час Fashion Week, відвідати Street Style. Звісно ж одягаючи сьогоднішню REVERIA,  ми отримали багато поглядів, але саме одна дівчина, яка підійшла запитати звідки мій аутфіт і стала першою клієнткою. Щастю не було меж, особливо коли людина настільки довірилась, що запропонувала створити сукню, яка  ідеально б підкреслювало її особливість. Не розгубившись, я довірилась собі і просто почала підбирати кольори, пряжу, дизайн, все як завжди. Це було безцінно, ще й бачити в результаті щасливу клієнтку, яка й гадки не мала, яким буде фінальний результат. Це стало великою мотивацією для мене і я продовжувала далі. В голові була мета — дарувати людям емоції, створюючи для них такий одяг, який буде надавати відчуття особливості.

Sustainability Talk: український бренд в’язаних речей REVÉRIA-Фото 2

Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?

Для нас важливо не лише створювати красиві та комфортні речі, але й дбати про довкілля. Використовуючи ручну вʼязку, ми максимально знижуємо вплив на навколишнє середовище, оскільки цей процес не потребує великого енерговикористання, а також не використовує шкідливі хімічні речовини. Кожний виріб створено з натуральних матеріалів, таких як шерсть, бавовна або лляна пряжа, що покращує якість продукту та забезпечує довговічність.

Наш бренд також активно працює з використанням стокової пряжі, що сприяє підтримці сталого споживання та зменшенню відходів. Ми використовуємо залишки пряжі від інших виробництв або вторинну виробничу продукцію, що дозволяє нам максимально використовувати ресурси та зменшувати негативний вплив на довкілля. Звісно, такі речі будуть не у великій кількості, але таким чином, несемо відповідальність, як sustainable brand.

Sustainability Talk: український бренд в’язаних речей REVÉRIA-Фото 3

Що найголовніше у роботі sustainable бренду?

На мою думку, це постійний розвиток та вдосконалення продуктів, виробничих процесів. Stop overproducing, відшивати речі у невеликій кількості. Крім того, важливою частиною роботи сталого бренду є залучення споживачів до усвідомлення важливості сталості та екологічного способу життя. Чим більше людей будуть обізнані з принципами сталого розвитку та будуть підтримувати sustainable бренди, тим більшим буде їхній позитивний імпакт на світ.

Як війна повпливала на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?

Оскільки ідея створення бренду почалась під час війни, ми швидко адаптувались під умови та великих труднощів не було. Вся команда працює з дому, а відправка замовлення за кордон як завжди відбувається перевізниками або поштою.

Sustainability Talk: український бренд в’язаних речей REVÉRIA-Фото 4

Sustainability Talk: український бренд в’язаних речей REVÉRIA-Фото 5

Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?

Ми дуже щасливі мати таких свідомих клієнтів, адже із кожним замовленням отримуємо комплімент та підтримку нашої ідеї. Дуже хочеться розповідати більшості про намір sustainability, та як це впливає на наше майбутнє життя. Адже, все одно, людей, які не готові чекати на виготовлення виробу або яким краще купити в рази дешевше річ мас маркету — залишилось багато. 

Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій?

Подорожуючи самостійно ще з малого віку, це раптом стало, наче наркотиком для мене. Ті нові гарні міста, відкриті і класні люди, яких зустрічаю на своєму шляху, стаючи потім не відʼємною частиною мого життя —  неймовірно надихають мене. Я також люблю знаходитись біля води, ці звуки морських хвиль розслабляють і дають можливість творити нові ескізи, навіть, якщо в голові до того не було й поняття, що саме я хочу в новій колекції. 

Це також мої подруги. Я люблю створювати образи саме для кожної з них, підбирати самостійно пряжу, кольори, дизайн, враховуючи їхній характер, їхні особливості. Саме це я хочу транслювати створюючи власний бренд — be special no matter what is the day today.  

Sustainability Talk: український бренд в’язаних речей REVÉRIA-Фото 6

 

Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І Як можна змотивувати  людей до цього?

Думаю, частіше, люди навіть не замислюються, роблячи чергову імпульсивну покупку, коли їхні мотиви були зманіпульованими білбордами, постійною рекламою, просто, щоб відчути те разове щастя, яке потім, можливо, просто буде валятись в шафі. Мотивація більшої кількості людей потребує багато зусиль, але спільними діями ми можемо це зробити. Починаючи з освітніх закладів та закінчуючи створенням акції, наприклад, купуючи певний період сталі товари, ви отримуюєте можливісь долучитись до благодійного проєкту і отримати знижку на певні товари або подарунок. 

Призи та акції роблять процес переходу на свідоме споживання цікавішим та захоплюючим, спонукаючи більше людей долучатися до проєктів цього руху.

Sustainability Talk: український бренд в’язаних речей REVÉRIA-Фото 7

Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?

Чесно кажучи, ще змалечку в моєму гардеробі можна було знайти дві пари штанів, пару кофтинок та суконь. В мене не було потреби мати багато всього, через виховання батьків. Далі памʼятаю зʼявилась ідея шоперів, яка круто влилась як тренд. Купуючи в супермаркеті черговий пластиковий пакет, коли вдома лежить таких ще 20, почало давати відчуття провини. І шопер, який може слугувати як сумка для всього, класно вирулила цю проблему! 

Подорожуючи країнами, я мала пристосовуватись до їхніх цінностей і це мене навчило сортувати сміття, розуміти глибше ідею сталості та її глобальність. Зараз, маючи бренд вʼязаних речей, потреба купляти такі речі, зникла. Та й взагалі до кожної покупки ставлюсь відповідально, цікавлюсь  історією бренду, які матеріали вони використовують. Зараз з гордістю можу сказати, що всі речі, які я маю в своєму гардеробі, класно функціонують в повсякденних образах. 

Я також почала користуватись європейською платформою VINTED, де ти можеш виставляти як власні речі, так і купувати у людей. Часто це айтеми, які вони не носять або їм подарували те, що не сподобалось. З появою цієї платформи я майже завжди перед покупкою масмаркету, перевіряю чи є таке на цьому сайті, і купую там. Дуже класна штука, раджу!

Sustainability Talk: український бренд в’язаних речей REVÉRIA-Фото 8

Читайте також: Sustainability Talk: український essential wear бренд Norba

Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?

Звісно ж, без зайвої думки, зараз це війна в Україні. Дуже складна та болюча тема, яка впливає на життя мільйонів людей і не тільки.

Статті на тему