Закрити
UA
Мода

Sustainability Talk: український slow fashion бренд блейзерів ARTICLE

Поділись:
 

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з ARTICLE— брендом, що створює позачасовий одяг. Адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Яною Матяш.

Як народилась ідея створення бренду?

Ідея створення бренду народилась із мого захопленням чоловічим гардеробом, його лаконічними лініями та простотою, де “низи” і “верхи” легко товаришують. Мене надихає концепція smart гардеробу, де всі речі легко поєднуються між собою, де кожна річ є довгостроковим гравцем, а не сезонною покупкою.  Блейзер є для мене натхненням, саме через його глибина, функціональність і довговічність.
 
Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?
 
Якість і свідоме виробництво є нашими основними цінностями. Саме тому ми співпрацюємо із ресайкл платформою, що надає доступ до dead stock матеріалів всесвітньо відомих брендів. Ми використовуємо сировину із Італії, Британії, Франції, Швейцарії- це натуральні тканини найвищої якості. 
 

Що найголовніше у роботі sustainable бренду?

Найголовнішим для мене є дотримання принципів, цінностей і філософії бренду. Не піддаватись спокусі йти у масове виробництво, витримувати якість, свідомо ставитись до планування коллекцій, чути своїх клієнтів і забезпечувати індивідуальний підхід до кожного, щоб взаємини між ними і брендом також були довговічними і екологічними.   

Як війна вплинула на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?

Війна вплинула абсолютно на всі сфери життя. Це дуже глобальні зміни, які зачепили як особиті, так і виробничі процеси. Відтік людей, невпевненість у завтрашньому дні, відчуття провини… Після початку повномасштабного вторгнення ідея продовження роботи бренду здавалась ілюзорною і не на часі, проте саме наші клієнти повернули Article до життя. Ми отримували дуже багато слів підтримки і саме тому бренд продовжував жити. Навіть під час війни ми продовжуємо розвиватись і у вересні відкрили двері власного простору. Хочется жити, творити і створювати красу попри все.  
 
 
Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?
 
Наші клієнти є нашою підтримкою та натхненням. Вони розуміють, що блейзер від Article – це безкомпромісна якість і довговічність.
 
Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій?
 
Ми дотримуємось вивіреного дизайну і уникаємо швидкоплинних трендів. Наша ціль – це створення бази гардеробу сучасної жінки. Я мрію, щоб одягаючи блейзер, сорочку чи будь що від Article неможливо було зрозуміти вік цієї речі, щоб вона була актуальною через 10 і більше років. Ми постійно працюємо над удосконаленням свого продукту. Article – це спосіб життя. 
 
 
Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І як можна змотивувати людей до цього?
 
Свідоме споживання це частина культури і звісно матеріального забезпечення населення. Якісні речі вартують дорожче, тому тренд на свідоме споживання зародився у скандинавських країнах із високим рівнем соціального забезпечення і, як наслідок, високого культурного осмислення та усвідомлення. 
 
 
 
Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?
 
Я народилася у родині де якість завжди була на першому місті і з дитинства батьки вчили мене, що краще менше, але якісніше тому мій гардероб завжди був досить лаконічним і простим. 
 
Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?
 
Якби це могло бути правдою, я б бажала, щоб усі діти були коханими, щоб росли у родинному колі і були оточенні увагою, любовю і добротою. Думаю, що це могло б суттєво вплинути на історію взаємин на всій планеті. Звісно, миру у кожному куточку землі і у нашому найріднішому куточку – Україні.