UA
RU

Sustainability Talk: український свідомий бренд Hate Date

Редагувати переклад

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з Hate Date, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Діаною Любімовою.

Sustainability Talk: український свідомий бренд Hate Date-Фото 1

Як народилася ідея створення бренду?

Hate Date був заснований вже під час війни. Бренд на той момент був «рятівним колом», психологічною допомогою та можливістю підтримати країну фінансово у складну годину. Концепцію upcycling вибрали одразу і без сумнівів. Ми працюємо над популяризацією цього напрямку, переробляємо вінтажні речі та даємо одягу інший шанс на довгу життя. Війна відіграла свою роль у дизайні наших колекцій, захотілося додавати більше нашої української ДНК, культури, традицій.

Звідки ві берете матеріали для створення своїх колекцій?

Для перетворення за основу ми беремо вінтажні речі (чоловічий піджак, брючний костюм чи сорочки) зі стокових магазинів, фабрик, секонд-хендів. Зокрема, перекуповуємо не продані колекції чи шлюб у інших брендів. Це завжди якісні та натуральні тканини. Шкіра річ – це унікальна одиниця. 

Наголошуємо, що всі речі перед виробництвом спочатку проходять хімчистку.

Sustainability Talk: український свідомий бренд Hate Date-Фото 2
 
Sustainability Talk: український свідомий бренд Hate Date-Фото 3

Що найголовніше у роботі сталого бренду?

Найголовніше це не тільки те, що ми створюємо, а що стоїть за цим. Історія, філософія та чітка мета. У нас дуже чітка соціальна позиція – ми прагнемо підвищити свідомість громадськості про важливість сталого розвитку та мінімізувати вплив людини на довкілля.

Як війна вплинула на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?

 Війна впливатиме на все у нашій житті, зокрема і на бренді. У кожного українці з'явилася своя історія пов'язана з цією трагедією, свою ж ми розказуємо через колекції. В час, коли росія намагається знищити нас як націю, українська символіка стала необхідністю та потребою. Навіть попри відключення світла, постійні обстріли та стреси продовжували працювати та підтримувати свою країну.

Sustainability Talk: український свідомий бренд Hate Date-Фото 4
 
Sustainability Talk: український свідомий бренд Hate Date-Фото 5

Як український споживач реагує на ваші сталого капсули?

Люди діляться на 3 категорії. Одним байдуже на походження одягу, їм просто подобається наш дизайн, стиль і вони купують. Є категорія поціновувачів upcycling, вони розуміють що це і зачем ми це робимо, але поки їх дуже мало. Більшість людей не підтримують таке напрям, поважаючи, що це за цим не має цінності і природу таким не спасти. Для них це просто «старий пиджак дідуся». Я завжди особисто спілкуюсь із такими покупцями на маркетах, намагаюся пояснити нашу місію. Ми дуже сподіваємось, що дуже скоро для багатьох людей це буде нормою.

Читайте також: Sustainability Talk: український свідомий бренд STARCHAK

Чим ві надихаєтесь при створенні колекцій?

По-перше, Україною, нашою природою, культурою, традиціями. Ми хочемо інтегрувати це у базовий одяг, щоб вишиванка та національні елементи стали для українців частиною повсякденного образу. По-друге нашими людьми. У нас неймовірна нація, українці надихають своєю мужністю та сміливістю. Ми дуже хочемо створювати одяг, який пасуватиме вільному, свідомому народу.

Як ві вважаєте, як так важко перейти на відповідальне споживання? І як можна мотивувати людей до цього?

 Зі свого боку ми маємо максимально поширювати свої ідеї через якісну одежу. Таким чином ми зруйнуємо міф, що вінтажні речі – це нікому непотрібне лахміття. Чим більше свідомих брендів – тим більше людей відчувають важливість свідомого споживання. Суспільству важливо бути причетним до чогось великого. Потрібно доносити свої ідеї через цікаву історію, а купівля залучити їх до виконання важливої ​​місії.

Sustainability Talk: український свідомий бренд Hate Date-Фото 6

Sustainability Talk: український свідомий бренд Hate Date-Фото 7

чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?

 Свідоме споживання стало новою нормою у повсякденній житті. І якщо чесно, після цього важко уявити як може бути інакше.

У моєї квартири стало більше місця, у шафі тепер тільки ті, що точно носитиму. Я живу правилом «краще 1 якісна річ ніж 10 дешевих». І це справді круто.

Якбі вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?

 Нині у всіх нас одна проблема — жорстока та несправедлива війна на нашій землі. Для початку ми отримаємо победу над врагом, а вже далі будемо будувати світле майбутнє. Ми хочемо побачити Україну сучасною su, зеленою та процвітаючою державою.

Статті на тему