Історія TARLINI Home почалась у Харкові 8 років тому. За ці роки магазин приймав різні форми і трансформації, мав сотні видів асортименту на різний смак і концепт: від найвідоміших келихів до еко-товарів і товарів ручної роботи.
Після повномасштабного вторгнення, команда TARLINI Home залишила свій шоурум, офіс та склад у Харкові та була вимушена розʼїхатися по світу.
У цей час нас не покидало відчуття: «дім там, де ти». Ми трималися за нього, і намагалися передати його у нашій роботі, всупереч різним викликам,
– каже бренд-менеджерка бренду Дарія Щебетун.
TARLINI home продовжували шукати, тестувати, пробувати, вигадувати і створювати. І з кожною спробою вдосконалення асортименту приходили до єдиного висновку: «своє – найкраще». Так, у TARLINI Home з’явився новий напрямок – TARLINI.РІДНЕ.
Це напрямок про дім, про турботу про себе та довкілля, про насолоду життям, про пошук краси у дрібницях, про особливі речі, які створюють відчуття затишку, де б ти не був. І що ще важливіше – тут все своє, створене власноруч найталановитішими мастринями вдома – в Україні.
Зараз у напрямку присутні три колекції: апсайкл, арома та келихи.
Апсайкл колекція – це зізнання у коханні спекотному літу, легкості та безтурботному відпочинку. Дизайнеркою та натхненницею колекції є співзасновниця TARLINI Home – Alina Olive. Сюди увійшли костюм та пляжний килимок пошиті за технікою “печворк” з вінтажного одягу, спеціально, щоб зберегти ресурси планети. Кожен костюм та килимок унікальний і неповторний ( двох однакових дизайнів не існує).
Арома колекція – сюди увійшли аромадифузори та свічки з особливими ароматами, які наповнюють, надають сили та надихають творити.
Читайте також: Етніка і апсайклінг у дебютній колекції бренду DUGA
Колекція келихів – допомога у ті моменти, коли складно знайти правильні слова. Рукописні ілюстрації та написи, які торкаються душі і доносять такі прості та водночас важливі слова.
У TARLINI.РІДНЕ вже чаклують над наступними вауу новинками на @tarlini.ridne.