Новий головний креативний директор Burberry Деніел Лі представив свою першу колекцію.
Деніел Лі отримав нову посаду восени минулого року. Тоді він пообіцяв прихильникам написати “наступний захопливий розділ для легендарного британського бренда”. Керівництво Burberry найняло дизайнера за його розуміння сучасних споживачів. Лі, насправді, знає, що хочуть покупці одягу люкс-сегменту і довів це роботою з Bottega Veneta. За три роки він вивів італійський бренд у лідери індустрії.
За два тижні до виходу своєї першої колекції Деніел Лі провів ребрендинг Burberry і запустив нову рекламну кампанію: оновив логотип і шрифт, зробив акцент на рекламі знакової речі Burberry – класичному тренчі.
Звичайно, тренчі з’явилися й на подіумі. Але не традиційні бежеві, а кольорові. Загалом, в колекції Осінь-Зима 2023 переважають яскраві кольори в різних поєднаннях. Деніел заздалегідь представив нову палітру в Instagram – переважно там зелений, фіолетовий, жовтий і синій. На подіумі до них додалися помаранчевий, червоний, бордовий, коричневий. Ще з нововведень – багато хутра і принти з качками та трояндами.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Burberry
Читайте також: КРАСА БЕЗ ВІКУ: ЯК ПРИПИНИТИ ЕЙДЖИЗМ ТА ЗВІЛЬНИТИСЬ ВІД СТЕРЕОТИПІВ