Французька компанія L’Oréal купує австралійський люксовий косметичний бренд Aesop. Сторони підписали офіційну угоду, яку оцінюють в понад 2,5 мільярда доларів.
Aesop було засновано у Мельнбурні у 1987 році. Своєю метою компанія називає створення продуктів для догляду за шкірою, волоссям і тілом найвищої якості. В основі їхньої косметики – рослинні та лабораторні інгредієнти виключно безпечні і з підтвердженою ефективністю.
Також ця марка відома своїм дизайном. Фірмове пакування – зовні мінімалістичне, але ретельно продумане до деталей. Баночки бурштинового кольору з чорними кришками і білими етикетками – визитівка Aesop. Завдяки ефективним формулам і стильному пакуванню косметика цієї марки здобула багато шанувальників по всьому світу.
Ще один плюс Aesop – широка торгівельна мережа. Бренд працює в Америці, Європі, Австралії, Новій Зеландії та Азії. Минулого року компанія відкрила перший магазин у Китаї.
Головний виконавчий директор L’Oréal Ніколя Ієронімус пояснив, чому компанія обрала саме цей бренд:
“Aesop – втілення авангардної краси. Ці вироби не тільки виготовляються з великою ретельністю та винятковою увагою до деталей. Вони є чудовим поєднанням урбаністики, гедонізму та незаперечної розкоші”.
Остаточно угода має відбутися протягом третього кварталу 2023 року. Aesop приєднається до інших брендів підрозділу L’Oréal Luxe: Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Viktor & Rolf, Helena Rubinstein, Mugler, Biotherm, Kiehl’s тощо.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Aesop
Читайте також: NISSABA — НОВИЙ ЕТИЧНИЙ ПАРФУМЕРНИЙ БРЕНД, ЩО ЗМІНЮЄ ІНДУСТРІЮ