
Ленні Кравіц – новий амбасадор Jaeger-LeCoultre
Ленні Кравіц став амбасадором Jaeger-LeCoultre. У новій рекламній кампанії співак представляє годинник Reverso.

Ленні Кравіц розповідає, що полюбив годинники, ще коли був дитиною. Тоді його зачарували батькові хронографи, і ця пристрасть досі зберіглася. Ленні колекціонує вінтажні годинники. Йому подобаються дизайни з безліччю деталей, де відразу помітно руку майстра. Особливо співака приваблюють годинники 1960-х і 1970-х років.

В компанії Jaeger-LeCoultre кажуть, що їм сподобалися ці риси характеру співака – зацікавленність темою, постійне дослідженння цієї галузі і любов до інновацій. А більш за все те, що Ленні Кравіц від початку своєї кар’єри був демонстративно оригінальним.

Jaeger-LeCoultre провели паралелі між філософією артиста та філософією їхньої мануфактури. І знайшли спільне – усвідомлення свого шляху і дотримування власного творчого бачення. Так разом вони прийшли до співпраці. Генеральна директорка компанії Катрін Реньє розповіла, чому співак став новим амбасадором марки:
“Ленні Кравіц, з його артистизмом, винахідливістю та вмінням працювати поза жанром – втілення цінностей та стилю Jaeger-LeCoultre. Ми раді, що тепер він представляє наш Дім”.

Ще Ленні Кравіц відомий своїм унікальним стилем. Він легко поєднує вінтаж та сучасний одяг. Тож зараз співак рекламує годинник Reverso. Ця модель постійно змінюється і ніколи не виходить із моди.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Jaeger-LeCoultre
Читайте також: АКТОР ДЖОНАТАН БЕЙЛІ СТАВ АМБАСАДОРОМ OMEGA
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK