
Кім Кардаш’ян знялася у рекламній кампанії Marc Jacobs
Успішна бізнесвуман Кім Кардаш’ян стала обличчям нової кампанії Marc Jacobs. Кім рекламує колекцію Осінь-2023.
Кім Кардаш’ян – бізнес-відкриття цього року. Її бренд Skims потрапив до списку ста найвпливовіших компаній за версією видання Time. Сама Кім стала героїнею липневого номеру і прикрасила обкладинку журналу. В січні 2022 року Skims був оцінений у 3,2 мільярда доларів. Торік бренд заробив 500 мільйонів доларів. Успіху сприяли й яскраві рекламні кампанії, в яких знімалася власниця бренда.
Тож успішну бізнесвуман запросили знятися й у новій кампанії Marc Jacobs. Вона рекламує колекцію Осінь-2023. Кім знімав відомий фотограф Тайрон Лебон. Стилістом зйомки став Аластер МакКімм. Кардаш’ян демонструє одяг прет-а-порте і аксесуари. Акцент зроблений на принт у горошок, черевики Kiki Ankle Boot, сумки Tote Bag і Curve Bag.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У березні Марк Джейкобс нагадав шанувальникам моди про головних зірок 2000-х. Дизайнер перевидав популярну сумку нульових Stam Bag. У рекламній кампанії знялися модель Джессіка Стем, на честь якої колись назвали сумку, а також співачка Ешлі Сімпсон та Періс Хілтон.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Marc Jacobs
Читайте також: ДАРІЯ ВЕРБОВА ЗНЯЛАСЯ У ДЕБЮТНІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ САБАТО ДЕ САРНО ДЛЯ GUCCI
Більше від
- Сім модних кампейнів до Дня незалежності 2025
- Історичні деталі, переосмислені через сучасний дизайн: як створювався інтер’єр нового простору Gunia Project
- Осіння колекція Fall 2025 від бренду C.ICON
- За мотивами невиданих ілюстрацій Марії Примаченко створили колекцію хусток та краваток
- Подія модного сезону: у Києві пройде бізнес-конференція “Виклики індустрії в сучасних реаліях”