Кім Кардаш’ян знялася у новій кампанії купальників її бренда Skims. Автором світлин став модний фотограф Стівен Кляйн.
Асортимент бренда Кім Кардаш’ян розширився. У Skims з’явилися дві нові лінії купальників – Faux Leather та Scuba Swim. Як зазначає бренд, це – найсмілівіші речі.
Капсула Faux Leather складається із купальників та максіспідниці, зроблених із штучої шкіри – чорної матової та чорної лаковоної. До капсули Scuba Swim увійшов одяг із неопрена – купальники, мінісукня і мініспідниця. Ці речі представлені у трьох кольорах – чорному, сірому та коричневому.
Кім часто запрошує зірок рекламувати нові колекції Skims. Цього разу вона сама стала головною зіркою кампанії. Знімати рекламу запросила модного фотографа Стівена Кляйна. І пояснила чому:
“За ці роки ми зі Стівеном співпрацювали над багатьма культовими образами, і я вдячна, що ми знову співпрацюємо зі Skims над новою кампанією одягу для плавання”.
Кляйн заявив, що любить працювати зі знаменитостями:
“Мене, як фотографа, надихає співпраця з іконами. Вони надають магнетичну силу, яка дозволяє глядачеві накладати мрії на реальність. Кім розмовляє цією мовою”.
Бренд Кім – один із найуспішніших на сучасному ринку. Минулого тижня журнал Time включив Skims до сотні найвпливовіших компаній. А Кім Кардаш’ян прикрасила обкладинку журналу. В січні 2022 року цей бренд був оцінений у 3,2 мільярда доларів.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Skims
Читайте також: МОДНІ КУПАЛЬНИКИ НОВОГО ПЛЯЖНОГО СЕЗОНУ: PAMELA ANDERSON X FRANKIES BIKINIS