
Новий відтінок упаковки Louis Vuitton – Safran Impérial
Модний Дім представив нове бачення упаковки власних товарів, що базується на історичному минулому бренду.
Louis Vuitton попрощався зі своєю знаменитою шоколадною упаковкою, яка була синонімом бренду протягом багатьох років. Тепер покупки в магазинах укладатимуть у коробки та пакети яскраво-охрового кольору, який у модному Будинку охрестили імперським шафрановим (Safran Impérial).
Новий колір для Louis Vuitton зовсім не новий, а коханий і цінується. У цьому відтінку було виконано багато історичних речей бренду. Наприклад, легендарний валізу Citroën 1924 року випуску, створений на замовлення Андре Сітроєна для експедиції автомобільної компанії в Африку.
Шафранова упаковка буде доповнена контрастними синіми ручками та стрічками.
Ми не хочемо створювати модне впакування. Це річ не на один сезон. Більшість брендів вибирають чорний та білий кольори. Ми хочемо відрізнятися,
– Зауважив генеральний директор компанії Майкл Берк.
Нова упаковка з’явиться у бутіках Louis Vuitton вже наступного тижня.
Статті по темі:
Дизайнер Louis Vuitton створив колекцію для Nike
Що потрібно знати про круїзну колекцію Louis Vuitton?
Селена Гомез у рекламній кампанії Louis Vuitton
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK