Закрити
UA
Краса

Ековідповідальне виробництво: на прикладі трьох брендів

Поділись:

Турбота про довкілля стає глобальним явищем!

В умовах сучасності, з усіма її інноваціями та передовими технологіями, перейти на еко-виробництво (це означає, що весь процес, починаючи від видобутку сировини і до утилізації відходів) — це складно, дорого і не швидко. Є кілька способів, як компанія може допомогти навколишньому середовищу: 

  1. зменшити використання водних ресурсів
  2. знизити шкідливі викиди у воду та повітря
  3. використовувати у виробництві нетоксичні матеріали

І це лише основні вимоги! 

Читайте також: ТВЕРДИЙ ШАМПУНЬ: ЧОМУ ЦЕ ЕКОЛОГІЧНО?

Здається. а яке це відношення має до нас? Саме безпосереднє. Просто подивіться на свою тумбочку або загляньте у ванну кімнату: скільки тюбиків, баночок і пляшечок ви зможете нарахувати? І практично всі вони придатні для одноразового використання та не піддаються подальшій обробці. 

Сьогодні ми хочемо розповісти про ті бренди, яких не лякає зміна орієнтирів на користь природи. 

Yves Rocher

Французька косметична компанія відома своїм відповідальним підходом до виробництва та серйозним ставленням до соціальної складової бренду. Наприклад, серія авторських ароматів Yves Rocher не тільки відповідає принципам ековідповідального виробництва, а й народжується на бретонських фабриках у Франції. Це допомагає місцевому населенню вирішити проблему із працевлаштуванням. Важлива місія, чи не так?

Не менш важливим є і те, що кришка парфумерної води виготовлена ​​з переробленого пластику, а флакон і картонна коробка підлягають вторинній переробці. Уявіть, як сильно це знижує навантаження на природу!

Кіеля

Відновлюють цю ініціативу і американці Kiehl’s. У магазинах по всьому світу приймають використані баночки та тюбики від косметичної продукції, які потім відвозять на сортувальні станції, де завдяки спеціальному обладнанню відходи пресуються та з них виділяється до 70% корисної продукції. Крім цього, Kiehl’s використовують для виробництва упаковки перероблені повторно матеріали. До 2020 року компанія обіцяє скоротити викиди CO2 та споживання води на 60%!

Яка ж соціальна місія у Kiehl’s? Бренд акцентує увагу на ініціативах, що підвищують благополуччя дітей, екологічну обізнаність та дослідження в галузі ВІЛ/СНІДу.

Читайте також: СТОП-ЛИСТ: 8 НЕЕКОЛОГІЧНИХ Б’ЮТІ-ЗВИЧОК

Colgate

А як ви належите до eco friendly тюбика зубної пасти? Тому що незабаром це стане реальністю. Компанія Colgate завершила розробку першого у своєму роді тюбика для зубної пасти, придатного для повторного використання, встановивши цим новий стандарт у галузі. На відміну від іншої тари для б’юті-товарів, ця — найскладніша для переробки через наявність алюмінієвого прошарку. 

Цікаво, що Colgate готові ділитися своїми розробками з іншими виробниками зубної пасти, щоб підтримати життєздатність ідеї та прискорити перехід на еко-упаковку у всьому світі.