Закрити
UA
Мода

Він криється в деталях. Організатори про те, як працюють івенти у сфері fashion

Поділись:

Засновник івент-агентства Ant@Hill Олексій Куликов та керуючий партнер проекту New Fashion Zone Марія Терехова не з чуток знають про всі підводні камені fashion-заходів. Виходячи з власного досвіду, вони розповідають, що слід враховувати при організації таких івентів.

Fashion-івенти покликані не тільки продемонструвати дизайнерські твори, а й спонукати якнайбільше відвідувачів придбати речі, представлені на показі. Для виконання цієї місії захід повинен мати бездоганну організацію та опції, які відповідають запитам усіх запрошених. Зрозуміло, що це стосується будь-якого івенту. Але fashion це завжди про всеосяжну естетику та ідеальну картинку, де будь-які неточності помітні в рази сильніші. Разом з Олексієм та Марією розповідаємо про всі нюанси організації таких івентів.

posts-to-db-Фото 1

copenhagenfashionsummit.com

Про формати 

Марія: Говорячи про фешн-індустрію, досі головним форматом, що презентує колекції дизайнерів та брендів, є показ. Він, у свою чергу, має велику кількість можливих креативних модифікацій. Також існують формати заходів, що поєднують виставку, ярмарок, шоу, презентації та конференції. Вони розраховані на професійних гравців ринку та вражають своєю масштабністю. 

Один із мультиформатних заходів нового покоління Копенгагенський саміт моди. Івент збирає провідних гравців світової індустрії моди та порушує тему захисту екології, адже, як відомо, фешн друга у світі промисловість за рівнем забруднення довкілля. На самому заході поєднано кілька різних форматів: конференція, яку відкриває особисто кронпринцеса Данії; інноваційний форум ековиробників в індустрії моди та всілякі стартап-питчі від молодих креаторів з усього світу, на якому презентуються такі ідеї, як створення тканин з відходів виноградної промисловості, інноваційні рішення для фешн та інші новинки.

 

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Публікація від Neonyt (@neonyt.berlin)

Ще один івент, що демонструє різноманітне наповнення та турботу про екологію Neonyt Berlin. Це новий цікавий sustainable фешн-майданчик. У 2019 році Neonyt проводився на території занедбаного заводу в Берліні, де був відсутній модний лоск і пафос, а основний акцент був зроблений на відповідальному відношенні індустрії до екології, а саму локацію оформили в стилі лофт.

Читайте також: ПРО ЛОС-АНДЖЕЛЕСІ З КАТЕРИНОЮ МИКИТЮК: «САМЕ КРУТОЕ У США ДЛЯ КРЕАТИВНИХ ЛЮДЕЙ ТЕ, ЩО ТВОЇМ БОЖЕВІЛЬНІМ ІДЕЯМ БУДУТЬ ТІЛЬКИ РАДИ»

Про важливість дрібниць

Марія: Культурно-креативні індустрії в Україні стрімко розвиваються, особливо останні кілька років. Важливу роль цьому процесі грає підтримка держави, зокрема програми Українського культурного фонду Так, New Fashion Zone на даний момент реалізує проект міжнародного співробітництва Ukrainian New Fashion Days 2020, під час якого французькими менторами із сфери високої моди було відглянуто 130 відеопрезентацій українських fashion-брендів. І відзначаючи зворотний зв’язок, вони, зокрема, говорили про важливість добре спланованої зйомки, професійного підходу та уваги до дрібниць. Як то продуманий сценарій, відсутність випадкових людей у ​​кадрі і особливо відображення оператора у вікні, якщо, звичайно, це не задум режисера. Загальне враження від ролика формує ставлення до бренду. І цим все сказано. 

Олексій: Fashion-захід збирає людей, яким дуже важлива візуальна складова. Саме ця аудиторія здатна помітити будь-яку дрібницю: як вдало підібрану, так і ту, що псує все враження.

Криві вішалки, неякісні номери, неакуратний туалет, що стирчать посеред проходу дроту, неохайний персонал, м’яті банери. Це лише частина ніби не глобальних, але дуже поширених недоглядів. 

Виключивши неохайність, можна автоматично підвищити рівень заходу відразу в кілька разів.

Читайте також: СЕО КАР’ЄРНОГО ПОРТАЛУ HAPPY MONDAY АННА МАЗУР: «РОЗВИТОК БІЗНЕСУ – ЦЕ ВІЧНІ АМЕРИКАНСЬКІ ГІРКИ»

Про нюанси організації

Олексій: Ключова частина таких івентів – освітлення та звук. Вони створюють необхідну атмосферу і роблять захід, що більш запам’ятовується. Тому не варто нехтувати нормальною апаратурою і як мінімум опрацьованим музичним контентом (не тільки на сам показ, а й під час лаунжів, перерв, приходу гостей). 

Ще один момент, де важливо не нафакапити – подорож гостя по локації. Вивчити кожен номер у залі – нетривіальне завдання без підготовки. При цьому на розсадку гостей беруть волонтерів. З досвіду скажу, що є сенс заплатити людям і взяти хостів із зрозумілішою орієнтацією на місцевості. У тому ключі, щоб людині було як мінімум не байдуже, адже вона знає, що від цього залежить її заробіток.

posts-to-db-Фото 2

З непростим завданням ми зіткнулися під час показу бренду Obrani у метро, ​​коли триста людей вийшли з поїзда та їх потрібно було одразу розсадити. Тому до такого відповідального процесу було залучено буквально все. І команди адміністраторів, і хостес, і навіть журналісти, які брали інтерв’ю у гостей, так само допомагали. Кожен розумів, що все потрібно зробити дуже швидко і тоді всім буде зручно. До слова, на згаданому вище заході ми відмовилися від вказівки низки на запрошення. Місця були розподілені таким чином, що чіткого розподілу на лави не було. Отже, і незадоволених місцем гостей.

Марія: Найгеніальніші ідеї можуть розбитися про бюджет. Тому, щоб втілити задумане та гідно оформити все на локації, про його складання треба дбати насамперед. Якщо бюджет виходить надто великим, бренд може приєднатися до інших гравців та організувати захід спільними зусиллями. До речі, у Європі такий формат зараз є трендом.

Також перед плануванням івента слід уважно вивчити свого байера та особливості ринку. Важливо точно визначити свою цільову аудиторію та запросити на захід саме її. Те саме стосується і ЗМІ. ПРосто покликати пресу недостатньо, потрібно хоча б вивчити охоплення і подумати, чим саме вона буде корисна саме вашому бренду. Часто дизайнери думають лише про креативну складову, пускаючи на самоплив подібні нюанси.

Читайте також: ВІКТОРІЯ ПОКАТИС: 5 MUST KNOW ПРАВИЛ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ІВЕНТІВ

Про роботу з ЦА

Марія: Останнім часом все більше розмов ведеться про колаборації у світі fashion. Якщо бренд чітко визначив свою ЦА, йому не важко знайти музикантів, перформерів та інших партнерів, які відповідають запитам вашої аудиторії.

Ще дві деталі, які можуть суттєво підвищити кількість продажів якісний проморолик та продумана рекламна кампанія у соцмережах, які також мають зачепити цільову аудиторію бренду. 

Перфекціонізм у всьому – ось що робить fashion-івенти такими, якими їх люблять. Важливо не лише надати ідеальну картинку, а й дозволити вибагливій публіці відчути себе обраною та надовго зберегти захід у своїх спогадах. 

Якщо театр починається з вішалки, то івент — з моменту запрошення, а закінчуватись прийомом зворотного зв’язку та рефлексією.