Новий тренд в парфумерії: що таке артізанський підхід до створення ароматів?
Наразі все більше брендів створюють продукти з комерційним підходом — запускають на ринок те, що користуватиметься найбільшим попитом. В цьому є своя логіка, адже бізнес працює саме так. Проте посеред комерційного асортименту, де парфуми знаменитих брендів схожі один на одний, як близнюки, хочеться чогось більш індивідуального, чогось зовсім «свого». Засновниця українського бренду нішевих парфумів Bibliotheque de Parfum, лайфкоуч та авторка парфумерно-психологічних програм – Лора Некрасова розкриває секрет, що таке артізанський підхід до створення ароматів на прикладі своєї нової лімітованої колекції «I am».
Хто такий парфумер-артізан? Майстер, який створює унікальні парфуми в обмежених кількостях з використанням високоякісних інгредієнтів та власних творчих концепцій. Артізан працює як майстер ручного виготовлення парфумів, зазвичай використовуючи натуральні і рідкісні інгредієнти. Їх аромати часто мають унікальність і неповторність, оскільки вони розробляються в обмежених кількостях або на замовлення.
Парфуми часто мають рідкісні, ексклюзивні ароматичні композиції. Артізанський підхід відрізняється від комерційного підходом майстра до створення: парфумер обирає не популярні ноти, а дивні, це безперервний пошук ексклюзивного. Створення парфуму — мистецтво, що вдосконалюється роками.
Так бренд Bibliotheque de Parfum створив лімітовану колекцію з італійською парфумеркою-артізаном, професоркою Фернандою Руссо.
Колекція «I am» створювалася з різних ольфакторних груп і з рідкісних інгредієнтів, щоб розказати через парфуми про вісім жіночих станів. 8 парфумів колекції «I am» передають 8 станів жінки і працюють як якорі. Ви здатні перевтілитися в будь-яку жінку, яка за природою вже є всередині вас, але має вийти на сцену саме в цю мить. Бути мрійливою, ніжною, коханою, вільною, цінною, чуттєвою, сміливою та вольовничою. Доповнювати ароматами свої емоції та відчувати гармонію життя.
Кожне відчуття повʼязано з ароматом, який може наповнювати шлейфом і якорити ці жіночі стани. Відчуття спокуси, кохання, сміливості, жіночності, перемоги, легкості, мрійливості та самоцінності — все це втілено в парфумах з колекції «I am». Кожна жінка несе в собі багатогранність різних відчуттів, і ця колекція створена, щоб допомогти кожній жінці знайти себе та проявити справжню жіночу силу.
«Я просто знаю, хто я насправді. Який мій шлях і куди я йду. Я не звертаю увагу на судження інших. Мені не важливо, що вони думають про мене. Зараз я така, завтра — інша. Я вільна. Я — головна героїня власного життя. Я різна. Я — є я». — проголошує кредо колекції.
Комерційний підхід має місце бути, але все ж коли хочеться чогось лише для себе, у виборі парфумів точно варто звертати увагу на нішеві, лімітовані продукти.
Читайте також: CHANEL представляє лімітовану літню колекцію макіяжу Jardin Imaginaire, присвячену фантасмагоричному квітковому саду