Хто такий парфумер-артізан? Майстер, який створює унікальні парфуми в обмежених кількостях з використанням високоякісних інгредієнтів та власних творчих концепцій. Артізан працює як майстер ручного виготовлення парфумів, зазвичай використовуючи натуральні і рідкісні інгредієнти. Їх аромати часто мають унікальність і неповторність, оскільки вони розробляються в обмежених кількостях або на замовлення.
Парфуми часто мають рідкісні, ексклюзивні ароматичні композиції. Артізанський підхід відрізняється від комерційного підходом майстра до створення: парфумер обирає не популярні ноти, а дивні, це безперервний пошук ексклюзивного. Створення парфуму — мистецтво, що вдосконалюється роками.
Так бренд Bibliotheque de Parfum створив лімітовану колекцію з італійською парфумеркою-артізаном, професоркою Фернандою Руссо.
Колекція «I am» створювалася з різних ольфакторних груп і з рідкісних інгредієнтів, щоб розказати через парфуми про вісім жіночих станів. 8 парфумів колекції «I am» передають 8 станів жінки і працюють як якорі. Ви здатні перевтілитися в будь-яку жінку, яка за природою вже є всередині вас, але має вийти на сцену саме в цю мить. Бути мрійливою, ніжною, коханою, вільною, цінною, чуттєвою, сміливою та вольовничою. Доповнювати ароматами свої емоції та відчувати гармонію життя.
Кожне відчуття повʼязано з ароматом, який може наповнювати шлейфом і якорити ці жіночі стани. Відчуття спокуси, кохання, сміливості, жіночності, перемоги, легкості, мрійливості та самоцінності — все це втілено в парфумах з колекції «I am». Кожна жінка несе в собі багатогранність різних відчуттів, і ця колекція створена, щоб допомогти кожній жінці знайти себе та проявити справжню жіночу силу.
“Я просто знаю, хто я насправді. Який мій шлях і куди я йду. Я не звертаю увагу на судження інших. Мені не важливо, що вони думають про мене. Зараз я така, завтра — інша. Я вільна. Я — головна героїня власного життя. Я різна. Я — є я”. – проголошує кредо колекції.
Комерційний підхід має місце бути, але все ж коли хочеться чогось лише для себе, у виборі парфумів точно варто звертати увагу на нішеві, лімітовані продукти.
Читайте також: CHANEL представляє лімітовану літню колекцію макіяжу Jardin Imaginaire, присвячену фантасмагоричному квітковому саду