
Український бренд White Sprut представив косметику з новими ароматами
Київський бренд White Sprut представив косметику з новими ароматами. Композиції створив голова Гільдії парфюмерів України Влад Зварич.

Київський косметичний бренд White Sprut випустив лінійку косметики з новими ароматами. Їх розробив голова Гільдії парфюмерів України, засновник Музею вінтажної української парфюмерії Влад Зварич. До нової колекції увійшли косметичні хіти марки – рідке мило для рук і тіла Hand&Body Wash, лосьон Perfumed Lotion і крем Pocket Cream.

Перший аромат від Влада Зварича NICOTIANA складений із нот в’яленого листа білого тютюну, каде козацького ялівцю, ванілі, кашмірана, вечірніх квітів, золотистого рому. А також терпкого акорду деревини, вологої кори вишневого дерева, толуанського бальзаму, амбри, дубового моху, олії рожевого дерева, смоли атласького кедру та скельного ялівцю.

У другому ароматі Зварича VIOLA CRYSTAL розкриваються ноти пелюсток і листів фіалки, магнолії, цукрової вати, мускусу, холодного ладану, каде ялівцю козацького, підкопченої ванілі. Цей аромат – згадка про дитинство та канікули у бабусі. Аромат символізує затишок і ностальгічні спогади.

Третій аромат POGOSTEMON розробили засновник White Sprut Ярослав Рудаков та головна технологиня Анастасія Марсурова. Цей аромат пахне апельсином, пачулями, карамельним цукром і свіжою випічкою. Він створює атмосферу зимових свят.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: White Sprut
Читайте також: БРЕНД ГАРРІ СТАЙЛЗА PLEASING ПРЕДСТАВИВ АРОМАТИ
Більше від
- Для сяйва, очищення, зволоження та відновлення: Aweskin презентує лінійку тканинних масок
- Ціна краси: скільки коштує б’юті-кошик українки
- Різдвяний вішліст: 12 речей, які потрібні кожній
- SYMBOL Line: нова колекція WOOD MOOD із сучасними символами українських міст
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO