
Як владнати скандал: бренд Balenciaga став партнером Національного дитячого альянсу
Група Kering, якій належить Balenciaga, заявила, що бренд співпрацюватиме з Національним дитячим альянсом. Це має допомогти владнати минулорічний скандал, коли Balenciaga звинуватили в сексуальному зображенні дітей у рекламі.

Програма співробництва з вашингтонською некомерційною організацією розрахована на три роки. За цей період компанія допоможе навчити майже 2 000 фахівців, які спеціалізуються на боротьбі з жорстоким поводженням із дітьми. В результаті психіатричну допомогу отримають 55 000 дітей.
Balenciaga підтримає Інститут психічного здоров’я Національного дитячого альянсу, який допомагає дітям зцілитися від пережитих травм. Це має збільшити доступ пацієнтів до когнітивно-поведінкових тренінгів.

В планах також навчати дорослих, як захищати дітей та забезпечувати їхнє благополуччя; інформувати громадськість щодо жорстокого поводження з дітьми; сприяти впровадженню норм щасливого та здорового дитинства.
Партнерство виникло після рекламної кампанії за участі дітей, яка викликала хвилю обурення серед спеціалістів в сферах моди і реклами та шанувальників Balenciaga.
Фахівці вважають, що скандал, ймовірно, вдарив по продажам в останньому кварталі 2022 року. Також Balenciaga не потрапив до списку найбажаніших брендів кінця минулого року – і це перший раз, коли марка не була присутня серед десятки найкращих.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Balenciaga, Instagram / demnagram
Читайте також: BURBERRY ПРОВЕЛИ РЕБРЕНДИНГ
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику