
Як владнати скандал: бренд Balenciaga став партнером Національного дитячого альянсу
Група Kering, якій належить Balenciaga, заявила, що бренд співпрацюватиме з Національним дитячим альянсом. Це має допомогти владнати минулорічний скандал, коли Balenciaga звинуватили в сексуальному зображенні дітей у рекламі.

Програма співробництва з вашингтонською некомерційною організацією розрахована на три роки. За цей період компанія допоможе навчити майже 2 000 фахівців, які спеціалізуються на боротьбі з жорстоким поводженням із дітьми. В результаті психіатричну допомогу отримають 55 000 дітей.
Balenciaga підтримає Інститут психічного здоров’я Національного дитячого альянсу, який допомагає дітям зцілитися від пережитих травм. Це має збільшити доступ пацієнтів до когнітивно-поведінкових тренінгів.

В планах також навчати дорослих, як захищати дітей та забезпечувати їхнє благополуччя; інформувати громадськість щодо жорстокого поводження з дітьми; сприяти впровадженню норм щасливого та здорового дитинства.
Партнерство виникло після рекламної кампанії за участі дітей, яка викликала хвилю обурення серед спеціалістів в сферах моди і реклами та шанувальників Balenciaga.
Фахівці вважають, що скандал, ймовірно, вдарив по продажам в останньому кварталі 2022 року. Також Balenciaga не потрапив до списку найбажаніших брендів кінця минулого року – і це перший раз, коли марка не була присутня серед десятки найкращих.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Balenciaga, Instagram / demnagram
Читайте також: BURBERRY ПРОВЕЛИ РЕБРЕНДИНГ
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші