У соціальній мережі Instagram безліч модних брендів, які підтримують ідею свідомого споживання. Ми вибрали п’ять облікових записів, на які варто підписатися.
Американський бренд спідньої білизни, заснований Лорой Шурл та Рейчел Коррі. Бюстгальтери та труси Pansy шиються з органічної бавовни, що вирощується на приватній фермі в Північній Кароліні, яка потім забарвлюється нетоксичними барвниками в приємні оку природні відтінки – хаки, цегляні. На знімках – реальні дівчата, так що цей обліковий запис має і бодіпозитивний фактор.
Лос-Анджелесська марка Reformation була придумана в 2009 році дівчиною на ім’я Яель Афлало. Усі етапи виробництва ретельно продумані з погляду зменшення навантаження на довкілля. На сайті під кожним товаром зазначено обсяг зекономленої води, а також кількість вуглекислоти, яка не була викинута в атмосферу у процесі його створення. Легкі, модні та жіночні сукні, комбінезони, штани та топи коштують кожного витраченого на них цента.
Бразильсько-французький бренд Veja народився 14 років тому, коли Себастьєн Копп та Гіслен Морійон уклали договори з бразильськими органічними фермерами та виробниками каучуку. Бренд сповідує принципи справедливої торгівлі та випускає супермодні кросівки, сумки та аксесуари та постійно бере участь у різних колабораціях з дизайнерами та іншими брендами.
Читайте також: ШІСТЬ ХОРОШИХ ПОБУТОВИХ ЕКО-ЗВИЧОК
На чолі цього бренду стоїть Кемерон Сол – син фундатора Mulberry Роджера Сола. Підприємство, яке прославилося завдяки сумці, створеній із алюмінієвих кришок від пляшок, фінансує фонд Bottletop Foundation, який збирає гроші на просвітницькі проекти, що займаються проблемами ВІЛ/СНІДу, наркотиків та підліткової вагітності. Сол та його компанія підтримують молодих людей з Малаві, Мозамбіку, Руанди, Бразилії та Великобританії.
Засновниці бренду Zady Максін Біда та Сорайя Дарабі порівнюють мас-маркет із фаст-фудом. Вони переконані, що при виготовленні та купівлі одягу повинні братися до уваги три фактори: якість, процес виробництва та чесні, відкриті відносини між виробником та споживачем. В інстаграм-акаунті Zady можна знайти не тільки приємні базові речі, але й цікаві факти про виробництво та споживання, а на їхньому сайті ознайомитися з цікавою детальною інформацією про різні тканини та аспекти взаємодії моди з соціумом та навколишнім середовищем.