
Burberry запустили авторську онлайн гру
У ній можна навіть виграти пуховик.
burberry.com/b-bounce/
На офіційному сайті британського люксового бренду з’явилася можливість зіграти в онлайн гру, створену відділом цифрової комерції компанії. Тепер кожен охочий зможе випробувати новинку Burberry, а жителі Лондона можуть навіть зіграти у ній на великому екрані у флагманському магазині міста.
Як головний персонаж гри було обрано оленя, одягнене в пуховик з нової колекції модного будинку. Ваша мета – дострибнути до місяця, збираючи нагороди. За особливі досягнення гравці матимуть змогу отримати спеціальні gif-зображення, а також віртуальні куртки.
Читайте також: 10 найкращих світшотів для осені
Маркс Моріс, віце-президент компанії з цифрової комерції, розповідає, що поява онлайн-ігри пов’язана з розширенням молодих споживачів у всьому світі. Така гра, за словами директора, зможе допомогти ознайомитися з новою колекцією більш доступним для молоді чином.
Ми знаємо, що вони живуть у постійному ігровому середовищі як онлайн, так і офлайн, і ми раді, що вони можуть приєднатися до спільноти Burberry, а також досліджувати нашу нову колекцію пуховиків саме таким чином,
– Розповідає Марк Моріс.
Учасники із Великобританії, США, Канади, Китаю, Японії та Кореї можуть поборотися виграти справжній пуховик Burberry Puffer Collection.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику