Закрити
Burberry запустили авторську онлайн гру
Мода

Burberry запустили авторську онлайн гру

Поділись:

У ній можна навіть виграти пуховик. 

burberry.com/b-bounce/

На офіційному сайті британського люксового бренду з’явилася можливість зіграти в онлайн гру, створену відділом цифрової комерції компанії. Тепер кожен охочий зможе випробувати новинку Burberry, а жителі Лондона можуть навіть зіграти у ній на великому екрані у флагманському магазині міста. 

Як головний персонаж гри було обрано оленя, одягнене в пуховик з нової колекції модного будинку. Ваша мета – дострибнути до місяця, збираючи нагороди. За особливі досягнення гравці матимуть змогу отримати спеціальні gif-зображення, а також віртуальні куртки.

Читайте також: 10 найкращих світшотів для осені

Маркс Моріс, віце-президент компанії з цифрової комерції, розповідає, що поява онлайн-ігри пов’язана з розширенням молодих споживачів у всьому світі. Така гра, за словами директора, зможе допомогти ознайомитися з новою колекцією більш доступним для молоді чином.

Ми знаємо, що вони живуть у постійному ігровому середовищі як онлайн, так і офлайн, і ми раді, що вони можуть приєднатися до спільноти Burberry, а також досліджувати нашу нову колекцію пуховиків саме таким чином, 

– Розповідає Марк Моріс.

Учасники із Великобританії, США, Канади, Китаю, Японії та Кореї можуть поборотися виграти справжній пуховик Burberry Puffer Collection.

Євгенія Власенко
Євгенія Власенко
Редактор Marie Claire Ukraine
Досвідчена журналістка, редакторка. У медіа з 2016 року. Спеціалізуюся на темах моди, бʼюті, культури.
Поділись:

Також читайте