Новий креативний директор італійського модного дому Valentino Алессандро Мікеле представив свою першу колекцію.
У березні Алессандро Мікеле, колишній креативний директор Gucci – одного з головних брендів группи Kering, отримав нову посаду. Він став креативним директором ще одного італійського модного дома, який входить до портфоліо Kering. Алессандро Мікеле очолив Valentino. Також у березні було заявлено, що перша колекція Мікеле вийде у вересні.
Любителі моди дочекалися цієї події. Колекція Valentino сезону Весна-Літо 2025 була представлена на Паризькому тижні моди. Алессандро Мікеле назвав її Pavillon Des Folies. Головним натхненням дизайнера стала краса. Мікеле намагався зафіксувати визначні моменти життя. І водночас переосмислив історичні коди модного дому Valentino. У колекції він об’єднав легкі та пишні форми, фірмові банти та рюші, різноманітні вишивки.
Показ пройшов на подіумі, який нагадував тріснуті дзеркала. Їх для Valentino зробив митець Альфредо Піррі. Робота під назвою Passi мала спонукати глядачів замислитися над власним сприйняттям реальності.
Алессандро Мікеле написав гладачам лист-звернення:
“Ми – тендітні створіння. Постійно піддані почуттю обмеженості. Ми навшпиньках ходимо по дзеркалах, які розбиваються під нашою вагою. Жоден наш крок не робиться без ризику спіткнутися та впасти. І жоден наш подих не приходить без тіні вразливості. Ми рухаємося, нестабільні, всередині тимчасового горизонту без шляху втечі. Саме ця умова знайомить нас із справжнім значенням нашого тимчасового виміру. Який сенс мав би наш земний транзит, якби він не визначався часом, а був нескінченним?”
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Valentino
Читайте також: DRIES VAN NOTEN ВЕСНА-ЛІТО 2025: НОВА КОЛЕКЦІЯ БРЕНДУ БЕЗ ЗАСНОВНИКА