
Український бренд Eternal зняв компейн, покликаний боротися з кліше сприйняття 8 березня
«Свято весни, краси та жіночності» — не більше ніж кліше, покликане позбавити Міжнародний жіночий день політичного емансипаційного сенсу.

«Міжнародний день жінок уособлює важливість й силу вибору, який надає можливість змінювати світ, а водночас і стереотипи, якими жінки мають бути — слабкою, покірною й недосконалою. Вони поширюються через стандарти краси й поведінки, що уособлюють вразливість і делікатність. Eternal крізь одяг завжди підкреслює внутрішню силу жінки та виступає на підтримку її прав бути такою, якою вона забажає. Тому для нас 8 березня не про квіти, а про можливість синхронно з усім світом говорити про права жінок, їх професійні досягнення та успіхи», — коментує команда Eternal.


Читайте також: ІЛЛЯ САМОЙЛЕНКО З ПОЛКУ «АЗОВ» СТАВ ОБЛИЧЧЯМ БРЕНДУ INDPOSHIV BESPOKE
Більше від
- Сукні, капелюхи, прикраси і кетс’ют: українські бренди в п’ятому сезоні «Емілі в Парижі»
- Effortless Power Dressing Inside Elsa Boutaric’s Strategic Styling Practice
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото