Далеко не кожному з нас підходить робота з людьми та спілкування нон-стоп по 8 годин на добу (або навіть більше).
За статистикою 25% людей — інтроверти, які люблять проводити час у гордій самоті, за книгою чи цікавою роботою. Таким людям складно працювати у великих колективах або за обов’язком служби постійно спілкуватися з різними людьми. Якщо ви відносите себе до цієї категорії людей, цей список для вас. Ми склали перелік професій, які не мають на увазі активну комунікацію та дозволять займатися тим, що подобається.
Читайте також: Буллінг на роботі: як розрізнити і що робити
Інтроверт — не обов’язково людина, яка завжди віддає перевагу відокремленості великим компаніям, сором’язлива і здригається при необхідності говорити з малознайомими людьми. Інтроверти теж можуть заводити смол-струми, але, на відміну від екстравертів, це дається складніше в емоційному плані і вимагає більше часу для відновлення після подібного виходу із зони комфорту.
Читайте також: Як боротися зі стресом, якщо ви інтроверт
Як правило, така спеціальність пов’язана з роботою з цифрами та великими масивами даних та мінімальним контактом з людьми. Можливо, час від часу вам доведеться консультувати клієнтів з питань інвестування чи контролю за бюджетом, але це буде далеко не основною частиною роботи. Сумежною областю є, наприклад, професія бухгалтера.
Якщо ви непогано пишіть і вмієте викладати свої думки на папері, така робота теж чудово вам підійде. Можна не тільки писати тексти на замовлення, а й вести свій блог (заробляти на рекламі) або сфокусуватись на написанні книг.
Крім усього іншого, професія копірайтера чи автора має на увазі можливість працювати з дому чи коворкінгу, що для інтроверта – незаперечна перевага. Без комунікацій з людьми у цій сфері, зрозуміло, теж не обійтися, але основну частину часу ви будете зайняті онлайн-спілкуванням, правками до текстів замовників або обговоренням інших нюансів роботи.
Читайте також: 7 корисних звичок, які потрібно виробити до 30 років
Головні обов’язки редактора — шукати у тесті та виправляти граматичні, лексичні та орфографічні помилки перед публікацією тексту на сайті, у друкованій версії журналу чи сайту. Крім того, допомагати автору матеріалу дотримуватися єдиного стилю та підказувати, як зробити текст кращим.
Як правило, така робота має на увазі постійний творчий процес. Спілкування з клієнтами, підрядниками чи замовниками відбувається на стадії узгодження проекту. В решту часу ваше основне завдання – розробляти інноваційні рішення. Особливо затребуваною у нинішніх реаліях є професія веб-дизайнера, що спеціалізується на розробці сайтів.
Читайте також: Як одягтися на співбесіду, щоб отримати роботу мрії
Одна з найпопулярніших у XXI столітті професій – блогер. Починалося все досить просто: звичайні люди вели свої особисті сторінки в соцмережах, публікували фотографії та розповідали про своє життя, давали поради у тій чи іншій сфері. Пізніше їхня думка стала вагомою для інших людей, а тих, чия кількість передплатників стала зростати зі швидкістю світла, зараз називають інфлюенсери.
Блогерство зовсім не означає, що потрібно показувати своє життя та активно говорити на камеру, що багатьом інтровертам дається не так просто. Насамперед, варто зрозуміти, про що ви можете розповідати та писати найкраще, чим можете бути корисні іншим людям. Блогер має бути одночасно копірайтером, фотографом, редактором, продюсером та SMM-фахівцем.
Без знань внутрішньої кухні соцмереж неможливе просування. SMM-фахівець відповідає за планування, розробку та впровадження маркетингових кампаній, публікацію контенту, просування особистих та акаунтів компаній.
Читайте також: Нові професії, які з’явилися завдяки соцмережам
Одна з найпопулярніших спеціальностей на сьогоднішній день має на увазі не тільки непогані кар’єрні перспективи, але й можливість працевлаштування, наприклад, в іноземних компаніях. При цьому переїжджати не обов’язково. Свої професійні обов’язки можна виконувати віддалено. Виделка зарплат IT-фахівців дуже різноманітна і залежить від використовуваних технологій.
Відмінна робота для тих, хто захоплюється красивими фотографіями та любить робити їх самостійно. На сьогоднішній день професійні фотосесії цінуються досить високо, але варто не забувати про роботу над особистим брендом та фірмовим стилем, який виділятиме вас серед сотень інших людей.