Закрити
UA
кампанія Prada сезону Осінь-Зима 2024
Мода

На зв’язку: кампанія Prada сезону Осінь-Зима 2024

Поділись:

Prada представили рекламну кампанію сезону Осінь-Зима 2024. Вона натхненна діалогом, поняттям спілкування та обміном ідеями. 

Італійським модний дім Prada представив рекламну кампанію сезону Осінь-Зима 2024. У модному домі її назвали кампанією-діалогом. Вона охоплює фундаментальний принцип, який лежить в основі творчості дому. Це поняття спілкування та обміну ідеями.

“Чесне людське спілкування є основою ідентичності Prada. Основою її вираження моди та корінням творчого партнерства між Міуччою Прадою та Рафом Сімонсом. Кожна колекція Prada – це розмова, взаємодія протилежних думок і точок зору. Як всередині самих дизайнів, так і в їхньому спілкуванні з аудиторією. Мода – це обмін. Ця ідеологія розширена, щоб охопити концепцію, що лежить в основі візуальних образів Prada, дзеркала реальності – зараз і тут”, – пояснили ідею кампанії у Prada. 

У новій кампанії знялися зіркові актори. Це Гарріс Дікінсон, Дамсон Ідріс, Ма Ілі, Гантер Шафер, Летиція Райт. На фото та у рекламному ролику вони спілкуються один з одним, як віч-на-віч, так і по телефону. Автором фото став Віллі Вандерперре. Автором фільму – американська режисерка, сценаристка, письменниця Міранда Джулі. У своїх власних роботах вона постійно досліджує ідеї обговорення та зв’язків між людьми, створених мовою.

“Зображення кампанії – неформальні та прямі, прості та правдиві. Вони відображають вроджені людські жести та імпульси. А саме – нашу потребу спілкуватися, висловлювати свої думки, слухати та вчитися. Розмова – це групова діяльність. Тут індивідууми стають колективом, пов’язаним обміном ідей, взаємною гармонією. Однина стає множиною. Об’єднувати людей, об’єднуватися – це творити”, – розповідають у Prada. 

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Willy Vanderperre / Prada

Читайте також: РОДЖЕР ФЕДЕРЕР І ЗЕНДАЯ ЗНЯЛИСЯ В РЕКЛАМІ СПОРТИВНОЇ МАРКИ ON