Компанія Lyst оприлюднила рейтинг найбажаніших брендів і товарів четвертого кварталу 2023 року. Переможцями стали бренд Prada і сумка The Row Margaux.
Lyst — один із найбільших агрегаторів онлайн-рітейлерів. Щодня тисячи користувачіи шукають тут товари. Щоквартально у Lyst аналізують власну базу пошуку і продажу. А також продивляються згадки у соцмережах, статистику активності і залучення. Потім на основі аналізу видають рейтингом The Lyst Index – список найпопулярніших модних брендів і товарів.
У рейтингу за четвертий квартал 2023 року найбажанішим брендом став Prada. Вони провели виставку Pradasphere II у Шанхаї, оголосили про співпрацю з Axiom Space, а також випустили рекламну кампанію із зірками. Друге місце – у Miu Miu, які проводили модні події у Токіо та Нью-Йорку і зняли святкову рекламну кампанію з Еммою Коррін. Третє місце посів бренд Loewe. У нього в активі – зіркова рекламна кампанія з Меггі Сміт, підтримка Met Gala 2024 і лімітований випуск комбінезонів, як у Ріанни під час виступу на Супербоулі-2023. Далі за списком йдуть Bottega Veneta, Moncler, Saint Laurent, Versace, Jacquemus, Burberry, Valentino.
Найбажанішою річчю четвертого кварталу 2023-го стала сумка The Row Margaux. Далі місця розподілилися таким чином:
2 місце – пасок Victoria Beckham Frame buckle belt
3 місце – туфлі Miu Miu kitten heels
4 місце – кросівки Adidas Country OG sneakers
5 місце – туфлі Prada logo loafers
6 місце – взуття Ugg Tasman slippers
7 місце – пальто COS
8 місце – кепка Ralph Lauren
9 місце – куртка Arc’teryx Atom hoody jacket
10 місце – боксери Skims
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Prada, The Row
Читайте також: ТИЖДЕНЬ ВИСОКОЇ МОДИ У ПАРИЖІ: НАЙКРАЩІ ПОКАЗИ СЕЗОНУ ВЕСНА-ЛІТО 2024