Цього разу на одному з найочікуваніших фешн-заходів року спалахнули зірки одразу кількох молодих дизайнерів із власним баченням стилю. Ми розповімо трохи про кожен із цих брендів.
Бренд трикотажного одягу від Межії Чанг та Вей Лін. Створення кожної моделі PH5, за визнанням самих дизайнерів, – це кропітка робота із залученням технічних інновацій. Представлені на тижні моди вбрання поєднують багато яскравих кольорів, що робить технологічний процес пошиття досить складним. Натхнення для своєї колекції дизайнери черпали з робіт художників Флоріана та Майкла Квістреберта, Катарини Гроссе та інших майстрів.
Радріха Перера-Ернанлес донедавна була головним дизайнером модного Будинку Бейонсе House of Deréon. Тим не менш, вона розвиває і власну лінію одягу під назвою Lois London з 2012 року. Свої моделі Радріха представила на New York Fashion Week уперше. Мета дизайнера – допомогти жінкам почуватися впевнено. У речах від Lois London можна вирушити як у відпустку, так і на весілля.
Перезапуск бренду Oday Shakar стався завдяки появі нових інвесторів. Акцент у моделях зроблено відображення різних культур. Комбінування шифону та замші надає нарядам етнічного відтінку. За словами дизайнера Одея Шакера, метою бренду сьогодні є вихід на закордонні ринки.
Цей бренд досить добре представлений у Австралії. У лютому його обличчям стала Белла Хадід. У моделях зроблено акцент на європейську витонченість, яка досягається за допомогою шовку та мережива.
Статті на тему
Акцент на стиль: колекція Tory Burch SS ’17
Життя після подіуму: професії та хобі топ-моделей
5 найстильніших жінок зі світу технологій