Хірургічні з аптеки, саморобні від бабусі чи брендовані від улюбленої марки одягу — маски зараз носять усі. І попит на них буде тільки збільшуватися, адже нещодавно уряд запровадив нові обмеження: тепер громадські місця можна відвідувати лише у масці чи респіраторі.
Проте, у нових умовах важливо не лише мити руки і дотримуватися рекомендацій спеціалістів: потрібно пам’ятати про світ, у який ми вийдемо після карантину. Долею локальних виробників переймається проєкт «Всі. Свої»: найбільша платформа українських брендів продовжує підтримувати своїх та розповідати про них. Сьогодні публікуємо добірку виробників одягу (і не тільки), що зреагували на суспільний запит та почали виготовляти захисні маски та санітайзери.
У вирі інформаційного шуму, фейків та хайпу сьогодні важливо вміти виокремлювати дійсно значущі речі. Тому обирати маску від улюбленого бренду варто після того, як у голові складеться цілісний пазл із трьох фрагментів:
Уявіть, що це написано капслоком: маска — не панацея від коронавірусу! Особливо та, що пошита не зі спеціалізованих медичних матеріалів. Разом з тим експерти твердять, що бавовняні та інші маски можна і треба носити: вони стримують біологічний матеріал. Інфекція буде розповсюджуватися не на півтора метри, а всього на 10 сантиметрів, якщо потенційно хвора людина одягне найпростішу текстильну маску. До того ж, ніхто не відміняв психологічних факторів: одягаючи маску, ми менше торкаємося обличчя та поводимося значно обачніше. З’являється абсолютно новий вид етичної поведінки.
Читайте також: БИЛЛ ГЕЙТС: ПАНДЕМИЮ КОРОНАВИРУСА МОЖНО ПОЛНОСТЬЮ ОСТАНОВИТЬ ЗА 3 МЕСЯЦА
Світ дуже пластичний: на нові реалії мода відреагувала блискавично. У продажу з’явилися маски від світових кутюр’є та брендів люксового сегменту — з логотипами, декором та навіть хутром. Модні аксесуари випустили Fendi, Chanel, Comme des Garsons, Maison Margiela та інші. Українські марки теж не відстають. Експерти прогнозують, що стильні урбан-маски залишаться з нами надовго: з категорії медичного обладнання вони перейдуть до переліку фешн-аксесуарів. Тому вже зараз радять вчитися підбирати їх до свого гардеробу.
Досвід азійських країн, де через смог маски носили задовго до епідемії, показує: в умовах дефіциту будь-яке виробництво (серійне чи хенд мейд) стає важливим. Тому розмови про нібито неетичність пошиття масок брендами одягу лишаються розмовами, не більше. Якщо подивитися на це ширше, то таке перепрофілювання — не лише спосіб допомогти/хайпонути/заробити/etc. Часто для локальних учасників ринку — це спосіб просто бути.
Armani, Louis Vuitton, Givenchy, Balenciaga та інші гіганти почали виготовляти медичні халати, санітайзери та маски, бо мають на це ресурс. Що ж робити невеличким українським брендам? Правильно, запускати лінії стильних масок у продаж. А для клієнтів це прекрасний спосіб підтримати улюблену марку: якщо покупка речей з нових колекцій зараз не на часі, то придбавши маску (чи будь-який інший товар) у локального бренду, ми допомагаємо йому дожити до того самого «після карантину».
Читайте також: НЕ СКУЧАЙТЕ: КАК МОДНЫЕ ДОМА ПОМОГАЮТ НАМ ПОБОРОТЬ ХАНДРУ В КАРАНТИНЕ
Бренд білизни тимчасово призупинив пошиття нових колекцій та перейшов на виготовлення багаторазових масок. Їх шиють з двох шарів органічної бавовни та додають один змінний шар зі спанбонду (спеціалізований медичний матеріал). Вкладки радять міняти кожні дві години. В асортименті є не тільки дорослі моделі, а й дитячі. Обрати аксесуар можна з-поміж чотирьох кольорів: чорного, білого, бежевого та персикового.
Студія вишитого одягу почала робити маски-вишиванки у своїй авторській стилістиці. Отримати оригінальний аксесуар можна у форматі «оплати, скільки вважаєш за потрібне». На своїй Instagram-сторінці представники бренду говорять, що роблять це не задля комерції, а «щоб вижити». І додають, що виручені кошти витратять на оплату роботи команди.
Бренд гендерно нейтрального одягу вирішив переробити тканини зі своїх колекцій у маски. Вийшли не лише захисні, а й стильні аксесуари, що ідеально пасують до одягу марки. В асортименті є однотонні (чорні, рожеві, блакитні, бузкові та ін.) та маски з принтами (флористичні, анімалістичні, з ефектом тай-дай).
Читайте також: КАК МИРОВЫЕ И УКРАИНСКИЕ FASHION-БРЕНДЫ ПОМОГАЮТ В БОРЬБЕ С COVID-19
Бренд, що випускає одяг та аксесуари, запустив власне eco friendly виробництво масок із льону та бавовни. Вироби мають шість шарів: два з них — тканинні, ще чотири — марлева змінна вкладка. Унісекс-маски є чорного, оливкового, жовтого, рожевого, червоного, сірого кольорів та з принтами.
Бренд, що виготовляє шовкові хустки з авторськими принтами, під час пандемії розширив асортимент масками рожевого, фіолетового бежевого кольорів. Виготовляють аксесуари з натурального шовку, доповнюють підкладкою, як у медичних масок. В Oliz зізнаються, що почали шити маски, бо отримували запити клієнтів: дівчата просили аксесуар «до хустки».
Усім, хто замовляє оригінальні рукавиці, берети, кюлоти чи будь-яку іншу річ Forma The Brand, виробник дарує захисну маску з неопрену. Аксесуар прикрашений вишивкою у стилістиці бренду, має комплект змінних фільтрів. Маску також можна замовити окремо, але вже за гроші.
Читайте також: PRADA НАЧНЕТ ШИТЬ МАСКИ И ЗАЩИТНЫЕ КОСТЮМЫ НА СВОИХ ФАБРИКАХ
Бавовняні маски із марлевими вставками шиють і в майстерні «Білка»: бренд спеціалізується на еко-торбинках та шоперах. Виробник рекомендує самостійно змінювати вкладки та регулювати кількість марлевих шарів. В асортименті є дорослі та дитячі моделі з різноманітним принтами. Також бренд пропонує багаторазові бахіли.
Однотонні та принтовані маски з двох шарів бавовни виготовляє бренд, що спеціалізується на головних уборах: аксесуар має кишеньку для змінних марлевих фільтрів. Виробник пропонує два стандартні розміри (жіночий та чоловічий) і безліч кольорових рішень. Можна навіть підібрати маску тон в тон до панами від «Капелюх».
До рідкого мила, зубної пасти та шампунів бренд нещодавно додав актуальну новинку — рідину та гель для очищення рук. Засіб не містить сполук хлору, парабенів, ізотіазолінонів та інших шкідливих сполук. Можна придбати літрову упаковку або 500 мл.
Виробник парфумованих свічок та аромадифузорів для дому не так давно додав до асортименту мило та гелі для душу. Ситуація у країні сприяла додатковому розширенню лінійки дезінфекційними спреями. У складі — спирт денатурований (вміст 83.33%), перекис водню, гліцерин, вода та натуральні ефірні олії. Саме вони роблять продукт бренду унікальним: спреї ANTISEPTIQUE доступні у п’яти ароматах (чотири з них повторюють найпопулярніші аромати Poetry Home, ще один — абсолютно новий).
Читайте також: ВСЕ, ЧТО ВАМ НУЖНО ЗНАТЬ О ГИГИЕНЕ РУК: ОТ ДЕЗИНФЕКЦИИ ДО УВЛАЖНЕНИЯ
Косметичний бренд випустив лінійку антисептиків у зручних баночках з оригінальним дизайном. Санітайзер можна придбати у великій сімейній упаковці об’ємом 400 мл, а також — у невеликих флаконах по 30 мл. Крім обов’язкових компонентів на кшталт спирту і води засіб містить касторове масло, яке живить чутливу шкіру та пом’якшує суху. Виробник пропонує кілька ароматів антисептичних гелів на вибір: мангове морозиво, ягоди акаї, лотос, полуниця, півонія, кавун.
Не забувати про безпеку радить і бренд Touch — окрім косметики він тепер випускає дезінфектор для рук. У складі — спирт 80%, гліцерин, пероксид гідрогену та вода. Купити засіб можна у флаконах по 100 мл: зручно носити в сумці, бананці чи навіть кишені.
Будьте здорові та підтримуйте своїх!
Автор: Анастасія Коваленко