Слідом за паризьким шоу, що відбулося у величезному дата-центрі Chanel, із системними блоками і проводами, що стирчать звідусіль, Карл Лагерфельд представив рекламну кампанію, присвячену новій весняно-літній колекції. У ній дизайнер продовжив розвивати тему сучасних технологій. Головною героїнею кампейну стала американська топ-модель Арізона Мьюз.
Читайте також: IT-технології та трохи хіп-хопу: Chanel SS’17
В основі рекламної кампанії лягли арт-колажі, що складаються з графічних силуетів на чистому тлі. Лагерфельд грає із контрастами, показуючи метаморфози сучасної дівчини. На одному знімку вона поп-лоліта, на іншому – легко трансформується в кіберпанку. Соковиті кольори та чорно-білі зображення, крупний план та кадри у русі – кампейн підкреслює нестандартні поєднання, властиві колекції, яка є жіночною та водночас ультрасучасною.
Читайте також: Chanel представляють нову модель сумки – Gabrielle
Ніжна, але трохи зухвала синя сукня з шовкового крепу і мережива з легкістю поєднується з твідовим жакетом, прошитим контрастними нитками, що нагадують кабелі в серверних кімнатах, а яскравий в’язаний кардиган – з легким костюмом з пастельного відтінку. Образи доповнюють знаменита сумка Chanel Boy з білої перфорованої шкіри, «технологічна» сумочка через плече та знаковий елемент колекції – клатч у вигляді робота на маленьких ніжках.
Фотографом, за традицією, виступив сам Лагерфельд. За стиль відповідала Карін Ройтфельд.
Статті по темі:
Паризький шик у деталях: Каролін де Мегре та Chanel запустили спільний блог
Кіра Найтлі у новому міні-фільмі Chanel
ВІДЕО: головні парадокси Chanel