Несподівана Сицилія, майбутнє, яке дорівнює традиціям, контрасти, які дають життя новим можливостям — усе це є ключовою тематикою нової осінньо-зимової рекламної кампанії 2021/22 бренду Dolce&Gabbana, автором якої став фотограф Юрген Теллер.
Як фон — незвідана і небачена раніше Сицилія: місця, що виходять за межі звичних традицій, позачасові простори, населені хлопчиками та дівчатками, які завдяки стилю підтверджують свою ідентичність із рішучістю та характером.
Минуле та майбутнє, модні традиції та нові обсяги та матеріали, історія території та інстинкт до інновацій – все це елементи, які завжди були частиною ДНК бренду Dolce & Gabbana, і які сьогодні знову набувають форми, переосмисленої унікальним естетичним баченням Юргена Теллера.
Читай також: Не тільки Джоан Роулінг: найкраще сімейне фентезі, що вийшло з-під жіночого пера
Відеоролики рекламної кампанії кадри збагачені особливими звуками, вигаданими та складеними самим фотографом, спираючись на натхнення, ідеї та пропозиції, отримані з його власного досвіду на знімальному майданчику.