Закрити
UA
Мода

Сицилійська загадка: Рекламна кампанія Dolce&Gabbana FW 2021/22 

Поділись:

Несподівана Сицилія, майбутнє, яке дорівнює традиціям, контрасти, які дають життя новим можливостям — усе це є ключовою тематикою нової осінньо-зимової рекламної кампанії 2021/22 бренду Dolce&Gabbana, автором якої став фотограф Юрген Теллер.  

posts-to-db-Фото 1

posts-to-db-Фото 2

posts-to-db-Фото 3

posts-to-db-Фото 4

Як фон — незвідана і небачена раніше Сицилія: місця, що виходять за межі звичних традицій, позачасові простори, населені хлопчиками та дівчатками, які завдяки стилю підтверджують свою ідентичність із рішучістю та характером.  

posts-to-db-Фото 5

posts-to-db-Фото 6

posts-to-db-Фото 7

Минуле та майбутнє, модні традиції та нові обсяги та матеріали, історія території та інстинкт до інновацій – все це елементи, які завжди були частиною ДНК бренду Dolce & Gabbana, і які сьогодні знову набувають форми, переосмисленої унікальним естетичним баченням Юргена Теллера.  

Читай також: Не тільки Джоан Роулінг: найкраще сімейне фентезі, що вийшло з-під жіночого пера

posts-to-db-Фото 8

posts-to-db-Фото 9

posts-to-db-Фото 10

Відеоролики рекламної кампанії кадри збагачені особливими звуками, вигаданими та складеними самим фотографом, спираючись на натхнення, ідеї та пропозиції, отримані з його власного досвіду на знімальному майданчику.