Бренд LITKOVSKA та британський митець і засновник SHOWstudio Нік Найт об’єдналися заради великої мети. Вони створили спільну капсулу, яка покликана підтримати українських дітей.
Найт, який серед іншого відомий своїми фантазійними квітковими фото, для цієї капсули підготував зображення синіх та жовтих квітів. Потім вони були деконструйовані, вишиті й перенесені на різні тканини. За словами Ніка, він вбачає квіти символом витривалості, що гармонійно поєднують природню крихкість і силу.
«Якщо в мирний час квіти прикрашають і дарують нам затишок у домівках, то коли вони проростають крізь руїни або на полі бою. Квіти дають надію та демонструють силу краси й природи», — зазначає Лілія Літковська. «Мета нашої колаборації — підтримати дітей України, які постраждали від цієї страшної війни. А ще, зігріти душі людей у всьому світі, наблизивши ці квіти до їхніх сердець».
Капсула містить низку речей, об’єднаних темою «жнив», які є лейтмотивом основної колекції LITKOVSKA цього сезону. До неї увійшли піджак, штани, жилет з відкритою спиною, об’ємні сорочки, спідниці й куртки з деніму. Футболка з написом «Flowers Know Better» перегукується з посланням колекції про мудрість і стійкість природи.
«Я ненавиджу будь-яке насильство й жорстокість, де б це не відбувалося. І я буду радий, якщо завдяки цій колаборації моя робота може полегшити страждання. Або ж привернути увагу до жорстоких випробувань, які спричинила ця жахлива війна», — додає Нік Найт.
Колаборація LITKOVSKA х Nick Knight була ініційована міжнародною гуманітарною організацією Be an Angel e. Вона надає підтримку й забезпечує евакуацію з небезпечних зон. На сьогодні вони евакуювали 23 500 осіб із зон конфлікту та доставили 4 800 тонн допомоги.
Речі з колаборації з’являться в продажу з лютого 2025 року. Увесь прибуток спрямують на підтримку проєкту допомоги українським дітям.
Нагадаємо, основна колекція LITKOVSKA називається ZHNYVA. Вона «символізує здобутки бренду за 15 років».
Фото: LITKOVSKA
Читайте також: Le Charmie представляють нову осінню колекцію