2 грудня в рамках проекту про бізнес MC@WORK головний редактор журналу Marie Claire Україна Ірина Татаренко поспілкується з інфлюенсером, телеведучим та фешн-експертом Леонідом Мартинчиком. Зустріч відбудеться в прямому ефірі в Instagram-акаунті Marie Claire UA.
Перед онлайн-зустріччю ми взяли у Леоніда невелике інтерв’ю про труднощі, досягнення та цілі в бізнесі.
Коли й чому ви вирішили зайнятися вашою діяльністю? Її підказала вам інтуїція, чи лише холодні розрахунки? Можливо, ви вирішили втілити дитячу мрію?
Я багато років жив з відчуттям, наче проживаю не своє життя і не можу транслювати, що насправді думаю й відчуваю. На якомусь етапі я просто перестав говорити те, що хочуть чути люди. Навіть близько не підозрював, що це може так сподобатись оточуючим. Навколо почали збиратися однодумці. Мабуть, це була моя дитяча мрія — знайти друзів, знайти однодумців, знайти людей, які будуть такої ж самої думки, як і я. Я почав показувати навколишній світ, яким я його бачу і яким відчуваю.
Якими досягненнями у своїй професії ви пишаєтеся?
Пишаюся тим, що вся моя діяльність – україномовна. Я привернув дуже багато уваги до Львова, допоміг багатьом чоловікам побачити себе трохи по-іншому, а жінкам повірити в чоловіків. Я показую людям естетичні речі й елементи, які вони не помічають. Також пишаюсь тим, що я транслюю позитив. А з появою мого блогу й початком моєї діяльності в мене дуже покращились стосунки з батьками.
Якби зараз ви починали весь шлях спочатку, від яких помилок вберегли б себе в молодості?
Я повторив би всі свої помилки. Вони роблять нас сильнішими, мудрішими й допомагають зрозуміти себе та оточуючих. Саме помилки створюють і доносять нам справжні цінності. Якби не було тих помилок, не було б мене і того, що є зараз. Саме тому я думаю, що в помилках немає нічого негативного. Вони дуже часто нам допомагають.
На які труднощі натрапили на самому початку вашого кар’єрного шляху?
Я створив один із перших чоловічих блогів в Instagram. Це була дуже «жіноча історія». Я робив красиві фотографії міста, кав’ярень та фото з подорожів, публікував вірші та показував естетику. Через це я зіштовхнувся із гендерною дискримінацією. Мене засуджували, як чоловіка.
Яка ваша довгострокова мета, заради якої ви розвиваєте свій бізнес?
Я хочу, щоб світові бренди співпрацювали з українцями. Для мене важливо представляти Україну за кордоном. Хочу, щоб там знали, що ми дуже красива, глибока, мудра країна, в якій живуть талановиті, харизматичні люди. Мені хочеться об’єднувати людей, які не бояться говорити правду, в першу чергу собі. Велика ціль — це відкриття школи естетики, або видавництва, де я зміг би створювати книги про красу нашого світу.
Читайте також: MC@WORK: Лена Борисова, СЕО «Семьи ресторанов Димы Борисова»