Бренд традиційного українського одягу Etnodim запускає важливу культурну ініціативу “Стіни музеїв”, прагнучи заохотити містян відвідувати будинки мистецтва, які під час війни пустують і несуть фінансові збитки.Сьогодні вся Україна об'єднана в боротьбі за перемогу, а разом із нами бореться і наша культура. Вона – наше паливо у важкій техніці, наша пісня в навушниках, наша мова у кожному привітанні, наш фундамент для кожного міста. У цій позорній війні росіяни хочуть хочуть знищити українців як націю, а тобто викорінити нашу культуру – і тому вона, не менше за економіку чи будь-яку іншу сферу, нині потребує надзвичайної підтримки.
Із цією ідеєю сьогодні бренд традиційного українського одягу Etnodim запускає важливу культурну ініціативу “Стіни музеїв”, прагнучи заохотити містян відвідувати будинки мистецтва, які під час війни пустують і несуть фінансові збитки.
Від сьогодні у кожну покупку, зроблену киянами, Etnodim вкладатиме квиток до одного із трьох міських музеїв – Національного музея Тараса Шевченка, Музея Ханенків чи Музея шістдесятництва. Ініціатива поширюється на покупки в магазині Etnodim на Подолі, а також на замовлення, що доставлятимуться по Києву кур'єром чи поштою.
Акція триватиме щонайменше місяць, і, звісно, нею бренд закликає не стільки купувати їхні вишиванки, скільки підтримувати локальні музеї і галереї.
Читайте також: АЛЛА ГОРСЬКОЇ: ЛІДЕРКА ШІСТДЕСЯТНИКІВ