UA
RU

Український бренд Eternal зняв компейн, покликаний боротися з кліше сприйняття 8 березня

Редагувати переклад
Український бренд Eternal втілив свою думку та зняв компейн  приурочений 8 березня, де привертає увагу суспільство до істинної сутності свята.

Український бренд Eternal зняв компейн, покликаний боротися з кліше сприйняття 8 березня-Фото 1
 

«Свято весни, краси та жіночності» — не більше ніж кліше, покликане позбавити Міжнародний жіночий день політичного емансипаційного сенсу.

Український бренд Eternal зняв компейн, покликаний боротися з кліше сприйняття 8 березня-Фото 2

«Міжнародний день жінок уособлює важливість й силу вибору, який надає можливість змінювати світ, а водночас і стереотипи, якими жінки мають бути — слабкою, покірною й недосконалою. Вони поширюються через стандарти краси й поведінки, що уособлюють вразливість і делікатність. Eternal крізь одяг завжди підкреслює внутрішню силу жінки та виступає на підтримку її прав бути такою, якою вона забажає. Тому для нас 8 березня не про квіти, а про можливість синхронно з усім світом говорити про права жінок, їх професійні досягнення та успіхи», — коментує команда Eternal.

Український бренд Eternal зняв компейн, покликаний боротися з кліше сприйняття 8 березня-Фото 3

Український бренд Eternal зняв компейн, покликаний боротися з кліше сприйняття 8 березня-Фото 4

Читайте також: ІЛЛЯ САМОЙЛЕНКО З ПОЛКУ «АЗОВ» СТАВ ОБЛИЧЧЯМ БРЕНДУ INDPOSHIV BESPOKE 

Статьи по теме