Закрити
UA
Мода

Як розвинути бізнес у Instagram: поради експерта

Поділись:

Instagram 2020 року  мрія стала реальністю. «Надихати, спілкуватися та продавати!» — каже нам соцмережа 2020 року, і ми цьому віримо. 

posts-to-db-Фото 1

Соціальна мережа Instagram розрослася до мільярда передплатників у світі, зміцніла та заготовила максимум інструментів для створення іміджу, просування, комунікації та продажу ідей, товарів та послуг. У соціальній мережі є й необхідна для аналітики статистика, розігріта аудиторія, 60% якої справді використовує мережу для пошуку інформації про нові продукти.

SMM-консультант Ганна Тільняк розповідає Marie Claire секрети розвитку бізнесу у Instagram. 

Читайте також: 10 модних інфлюєнсеров, на яких варто підписатися в Instagram

posts-to-db-Фото 2

Прогрес соцмереж

Кнопки швидкого переходу на сайт бренду, кнопки «купити» та «установити» роблять Instagram-профіль функціональним. Можливість завантажувати фото та відео високої якості, швидко відповідати у Директі шаблонами, купувати таргетовану рекламу  Про це ми не мріяли ще п’ять років тому.

Сьогодні можливо все, але все в рамках закону та суворих правил, а також за умов дуже високої конкуренції. У Instagram за увагу конкурують люди та бренди, кожна секунда на вагу золота. Я не дарма порівнюю із золотом: вартість просування, створення контенту та робіт фахівців у Instagram у 2020 році виросла надзвичайно.

Я постаралася зібрати для вас кілька актуальних універсальних порад щодо ведення бізнес-сторінки в Instagram та просування ваших брендів та продуктів.

Читайте також: 6 способів захистити своє психічне здоров’я у соцмережах

Правило №1: Щоб продавати в Instagram, вам не потрібна сторінка в Instagram

Друзі це правда. Таргетовану рекламу можна запустити з Facebook-кабінету та вести заявки на сайт, телефон або Google-форму, наприклад. Показуйте виразне звернення, налаштовуйте аудиторію та продавайте через Instagram.

posts-to-db-Фото 3

Правило №2: Вивчіть правила 

Прочитайте та вивчіть інструкцію з користування мережею, угоду та все, що розповідає Instagram про себе.

Там ви знайдете, що постити можна лише свої фото та відео та знайдете заборонені теми (секс, насильство, зброя). Якщо з чужими фото та відео  «як пощастить», то з гострими темами мережа не балується. Бан попередження, закриття облікового запису назавжди.

З’явилися також нові особливості: помічені випадки, коли Instagram закриває перегляд «ретушованого» або «фотошопленого» контенту. Ситуація з авторськими правами покращуватиметься на користь правовласників. Тому, заготовляючи дорогий ролик для трансляції в Instagram, переконайтеся, що мережа прийме його, проконтролюйте покупку музики підрядником.

Читайте також: Нові професії, які з’явилися завдяки соцмережам

posts-to-db-Фото 4

Правило №3: Нема банального контенту

Якщо плануєте постити у стилі «просто чашка», «одяг на вішалці чи людині»  не варто починати шлях до Instagram. Мережа стала вимогливішою до контенту, тому що користувачі «вже все бачили», а алгоритм мережі заточений лише під «контент, перехожий на потрібний користувачеві, креативний, популярний, живий. 

У стрічці наголошуйте на креативних фото та відео у сюжетах, позах. Додавайте життя за допомогою присутності людини або її частини тіла у кадрі. З неживими предметами, інтер’єрами та пейзажами також працює ультра-нові та сучасні підходи у продакшн. Відео-огляди, живі макети, що дивують користувача оригінальністю.

Читайте також: Як я відмовилася від соцмереж на два тижні і вижила

Правило №4. Немає сторіс – означає “закрито”

Наявність сторис обов’язково. Закулісні процеси, живі огляди, інтерактивні ігри те, що зараз дійсно працює, поряд із якістю контенту.

Сторис допомагають сформувати категорії highlights (закріплені сторис) для зручного пошуку часто задаваних питань.

posts-to-db-Фото 5

Правило №5. Говоріть з клієнтом та гостем

Комунікація  вона ж модерація важлива як ніколи. Людям важливо відчувати, що їхня думка та голос важливі, отримувати ввічливі та швидкі відповіді, бажано, із властивою бренду або компанії тональністю.

У коментарях та Директі будьте чуйними! Відповідайте на позначки та дякуйте за них. Здивуйте людину привітною персоналізованою відповіддю  і він ваш навіки.

Читайте також: Більше приватності: 8 знаменитостей, яких немає в соцмережах

Правило №6: Ніхто спеціально не читає рекламу

Люди читають те, що їм цікаво, і лише іноді це виявляється рекламою. 

Так, люди читають тексти в Instagram, і якщо ви вирішили здивувати їх  пишіть! Людям цікаво читати історії про неочікувані рішення для очевидних проблем або про очевидні рішення для несподіваних проблем. Запевняю, що ваш продукт для успіху підприємства не може бути головним героєм такої історії. Головний герой хтось схожий на читача. Продукт  завжди поруч.

Ідеально, щоб розв’язка історії була в тому, що всі переконалися: продукт чудовий. Стандартний продакт-плейсмент та всі варіанти нативності у підході.

posts-to-db-Фото 6

Правило №7: Щоб про профіль у Instagram знали, треба витратити час та гроші

Робота з блогерами (точніше, з інфлюєнсерами), таргетована реклама, активності зі стимулювання поширення інформації про обліковий запис компанії. Чи не плутати з giveaway по штучному нарощування передплатників. Цей інструмент використовуйте з розумом у потрібний час.

Щоб система працювала, зв’яжіть Instagram із маркетинговою стратегією компанії. Не кожна, навіть велика компанія, усвідомлює, що Instagram  не тексти, пости та блогери, а потужний канал комунікації та продажу. Цінуйте та навчайте SMM-фахівців, розширюйте свій кругозір та покращуйте знання та навички у маркетингу, PR, написанні текстів та зйомці контенту.

Успішний Instagram  це Instagram з метою!