UA
RU

Як завоювати TikTok різним поколінням: розповідають українські знаменитості

Редагувати переклад
Стати популярним у TikTok може кожен, головне знати, як діяти. 

Як завоювати TikTok різним поколінням: розповідають українські знаменитості.

На ринок додатків впевнено увірвався TikTok і вже тривалий час всі тільки й роблять, що говорять про нього дивляться вірусні відео і намагаються самі створити щось трендове. 

Акаунти в TikTok заводять не лише світові інфлюенсери на кшталт Кайлі Дженнер, але модні Будинки, актори, музиканти, дизайнери та навіть політики. У форматі коротких відео на 15 секунд вони здебільшого розважаються і показують, що вміють сміятися над собою, але зрідка можна побачити освітні ролики або рекламні з цікавою концепцією. Останнє чудово втілив Gucci з кампанією про двійники та підробки. 

@gucci

Слідкуйте за рухами Gucci💃🕺🏼

♬ original sound - gucci

Ми попросили представників різних поколінь розповісти, як вони ведуть свої облікові записи в TikTok, що роблять для просування і з чого починали. 

Читайте також: Як розвинути бізнес у Instagram: поради експерта

 

Як завоювати TikTok різним поколінням: розповідають українські знаменитості.

Особливості різних поколінь

Міленіалі (покоління Y) - Народилися в період з 1980 по 1994 рік. Нині їм від 25 до 39 років. Представники цього покоління народилися і виросли в період, коли соцмережі та Інтернет загалом тільки зароджувалися, тому добре знаються на даній темі. 

Покоління Z - З 1995 по 2019. В даний час їм від 4 до 24 років. У середньому проводять щонайменше по три години на день у соцмережах. З дитинства знайомі із соцмережами та сучасними технологіями, швидко освоюють нові тренди та віяння, дуже мобільні. 

Читайте також: Нові професії, які з'явилися завдяки соцмережам

Співачка та блогер Ганна Трінчер: покоління Z

Як завоювати TikTok різним поколінням: розповідають українські знаменитості.

«TikTok «зайшов» до України зовсім недавно, але дуже швидко розвивається. А нещодавно кількість завантажень цієї програми за місяць перевищила кількість завантажень Instagram. Коли я побачила, що пісні Niletto "Любімка" та Tones and I "Dance Monkey", які набрали великих обертів саме в TikTok, зайняли перші місця в топ-чарт iTunes, я зрозуміла, що мені треба старанніше займатися цією платформою.

Найважливіше, що твій контент у TikTok має бути цікавим у першу чергу тобі. Особисто я в TikTok роблю те, що мені подобається, не намагаюся влізти в якісь стандарти або тренди, хоча рекомендації TikTok теж прагну потрапити. Як артисту, мені важливо, щоб моя музика поширювалася, щоб люди знімали різні відео з танцями під мої пісні. Саме тому я часто знімаю музичні відео з челенджами, співаю, танцюю.

@annatrincher

МАМА, ущепні мене😍🇺🇸 ##рекомендації ##хочуврек

♬ Baby One More Time - корінація

Аудиторії у TikTok дуже подобається, коли ти показуєш їм різні історії зі свого життя. Подібний контент можна знімати і на YouTube, і в Instagram, і TikTok, між усіма цими платформами є істотна різниця. Все ж таки YouTube — найскладніший майданчик з алгоритмами, в розвиток якого потрібно вкладати дуже багато сил. Але там є постійність. Наприклад, мільйон передплатників на каналі гарантує стабільні перегляди. У Instagram stories, наприклад, ти можеш постити все, що хочеш, особливе не морочаючись, а ось з TikTok доведеться напружитись і придумати контент, який «зайде».

У TikTok немає конкретного алгоритму та правил, як потрапити до рекомендацій цієї платформи. У цьому додатку я стежу лише за своїми друзями та дивлюся різні рекомендовані відео. До речі, якщо ти в ТікТоці ставиш лайк якомусь відео, воно автоматично зберігається і потім можна ще раз його переглянути. TikTok залишається для мене новим і нерозвіданим щодо контенту, але я намагаюся вгадати, що може сподобатися моєї аудиторії». 

Читайте також: Українські знаменитості у TikTok

Ведуча, співачка та блогер Регіна Тодоренко: мілініал 

Як завоювати TikTok різним поколінням: розповідають українські знаменитості.

«Для мене TikTok поки що залишається незвіданим майданчиком, в якій, на відміну від Instagram, я не плаваю, як риба у воді. Я, швидше, як сліпий кріт, намагаюся створювати контент, дивлюся, пробую, тестую що краще «заходить» на цьому майданчику.

@reginatodorenko

##шотиспіш?

♬ Rock Out — Fortnite

Як мені здається, TikTok, з одного боку, для молодого покоління тінейджерів, яким подобається багато креативити, знімати та монтувати. Блогери, які створюють крутий контент для TikTok, роблять колосальну роботу, адже цей контент має бути цікавим, інтригуючим, захоплюючим і подобатися іншим людям. Напевно, певною мірою я можу порівняти їхню роботу зі своєю роботою продюсера над шоу «П'ятниця з Регіною». Ми хочемо залучити глядача, часто одного й того самого. Різниця тільки в тому, що на YouTube утримати увагу глядача набагато складніше,  адже найчастіше відео на цій платформі триває від 20 хвилин і можуть тривати 2-3 години. Тому ти маєш постійно по ходу відео вигадувати щось, щоб глядач не переключився.

У TikTok потрібно заморочитися на 15 секунд. Хоча, безперечно, там ще треба поборотися за аудиторію. І якщо в YouTube та Інстаграм я розумію механізми роботи для залучення своєї аудиторії, то в TikTok мені досі неясно, що саме потрібно знімати, щоб відео зайшло. З одного боку ТікТок - майданчик для розвинених і думаючих людей, з іншого - для дармоїдів, які просто дивляться та веселяться під забавні відео.

Зараз я переглядаю в ТікТок таку кількість крутих роликів і думаю: «А чим я можу бути краще? А як вигадати щось ще? І що вигадати?». Я не королева коротких форм, мені важко дається такий жанр. Треба мати дуже креативний мозок, щоб створювати контент, який на цьому майданчику отримає мільйони переглядів. Щоб бути в тренді, бути сучасним, треба йти в ногу з часом і вчитися, якщо ти не вмієш це робити, щоби не застаріти.

Статті на тему