Ситуація з поширенням коронавірусної інфекції нікого не залишає байдужим. Тому відомі бренди екстрено перепрофілюють свої виробництва та роблять пожертвування на благо суспільства.Одними з перших посильну допомогу у боротьбі з COVID-19 надали італійські бренди. Dolce & Gabbana ще в середині лютого направили матеріальне пожертвування міланському Університеті Humanitas, який давно спеціалізується на медичних дослідженнях. Бренд і раніше надавав підтримку цьому навчальному закладу як дотацій для стипендій. Але коли ситуація з поширенням коронавірусу почала набувати лякаючих масштабів, Доменіко Дольче та Стефано Габбана відразу ж виявили громадянську позицію та направили гроші на фундаментальне вивчення цього питання.
Через пару тижнів до Dolce & Gabbana приєднався та Будинок Bvlgari. На початку березня римська лікарня Lazzaro Spallanzani спромоглася придбати новітній 3D-мікроскоп для свого дослідницького відділу на гроші, отримані від ювелірного бренду. Ось уже майже місяць цей апарат допомагає італійським медикам та вченим шукати шляхи протистояння інфекції.
Незабаром, коли ситуація почала набирати абсолютно критичних оборотів, про свою готовність підтримати боротьбу з поширенням вірусу заявили й найбільші гравці модного ринку.
Франсуа-Анрі Піно, генеральний директор гурту Kering (а це бренди Gucci, Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen та ін.) виділив 2 мільйони євро для боротьби з пандемією в Італії. Гроші було вирішено направити до чотирьох регіонів країни, де сконцентровано роботу групи Kering.
Читайте також: МАСКА ДЛЯ ОБЛИЧЧЯ: ЕВОЛЮЦІЯ ВІД ЗАСОБИ ЗАХИСТУ ДО МОДНОГО АКСЕСУАРУ
Не залишилися у боргу та їхні вічні конкуренти – група LVMH. За рішенням президента групи Бернара Арно в середині березня деякі заводи компанії (які, у тому числі, виробляють косметику Dior та Givenchy) були перенаправлені на виробництво дезінфекторів – у зв'язку з тим, що у наші дні це тепер один із найдефіцитніших товарів. На цьому LVMH не зупинилися: концерн пообіцяв поступово виділити французькій владі 40 мільйонів захисних масок для їхнього подальшого поширення серед лікарів та населення.
До речі, благодійна діяльність конгломерату не обмежилася лише Францією. Ще до того, як вірус охопив собою весь світ, LVMH направили 2,2 мільйона доларів до Товариства Червоного Хреста Китаю.
Тиждень тому список соціально-відповідальних fashion-гігантів поповнили і Prada. Італійський бренд приступив до виробництва на своїх потужностях, на фабриці у Монтоні (Перуджа) 80 000 медичних комбінезонів та 110 000 масок. Це точкова допомога – саме такий запит надійшов на адресу компанії від регіону Тоскана, де медперсонал уже який тиждень героїчно бореться з пандемією та рятує життя італійців. Відповідно до виробничого плану, Prada займатимуться поставками до Тоскани щодня і до 6 квітня забезпечать регіон необхідними масками та комбінезонами.
Дуже гідно виявив і бренд Giorgio Armani. На початку березня марка пожертвувала 1,8 мільйона доларів на боротьбу з коронавірусною інфекцією – кошти були направлені до чотирьох італійських лікарень та до Національного агентства цивільного захисту. А кілька днів тому 60 італійських газет вийшли зі зверненням Джорджо Армані до медиків та персоналу лікарень. Дизайнер викупив перші смуги видань «під рекламу», але натомість розмістив там зворушливу промову, в якій зазначив, що схиляється перед працею кожного працівника шпиталів і зізнався, що сам мріяв бути лікарем.
Читайте також: Diaries from the Field: Медсестри всього світу на лінії вогню
Крім того, великі фінансові пожертвування на боротьбу з пандемією виділили такі провідні гравці модної індустрії, як Moncler, Sergio Rossi, конгломерат Richemont (Cartier, Van Cleef & Arpels, Chloe). А H&M Group з учорашнього дня розпочали виготовлення та доставку медичного захисного спорядження по всьому світу.
Читайте також: H&M FOUNDATION ПОЖЕРТВУЄ 500 000 ДОЛАРІВ НА БОРОТЬБУ З COVID-19
До речі, деякі представники світу моди виступили з особистими благодійними ініціативами. Так, Донателла Версаче та її дочка Аллегра заявили про готовність направити по 350 тисяч доларів відділенню інтенсивної терапії однієї з міланських лікарень.
Виконавчий директор Gucci Марко Біццарі особисто відвіз 100 000 доларів представникам лікарень в Емілії-Романьї – італійському регіоні, де найбільше людей, що заразилися COVID-19. А інфлюенсер Кьяра Ферраньї, крім особистої пожертвування шпиталю, запустила в мережі марафон зі збирання грошей на допомогу медицині. З її 19 мільйонами передплатників у Instagram ця ідея має шанс на успішне втілення.
Чи не відстають і українські дизайнери. Першою про проблему розповсюдження COVID-19 в Україні голосно заговорила Світлана Бевза. У своєму зверненні до Instagram дизайнер зазначила, що у медиків нині явна нестача одноразових захисних халатів. Тому вже кілька днів поспіль на потужностях бренду Bevza відшиваються одноразові костюми для медичного персоналу.
Ініціативу Світлани швидко підтримали інші бренди – Kass, Tago, FROLOV, bobkova, Lake Studio. Вони також надали свої потужності для пошиття такої необхідної зараз медичної форми – прохання від лікарів надходять з усієї України. До речі, приєднатися до цієї акції може кожен із вас. Дизайнери та ініціативна група зазначають, що їм дуже потрібні матеріали – спанбонд, гумки та таємні блискавки. Всі подробиці можна дізнатися у Instagram @bevza и @nadiiashapoval.
А ось бренд Wildwood припинив своє виробництво в Одесі та направив сили на те, щоб забезпечити захисними масками всіх, хто їх потребує. Вони виготовляють багаторазові маски із шести шарів бавовняної тканини, які розсилають безкоштовно по Україні. Щоб зв'язатися з ними, необхідно стукати в директ сторінки в Instagram @wildwood.official.
Дизайнер Віка Адамська, у свою чергу, робить свій внесок у світовий рух #StayHome і закликає українців дотримуватися закликів Міністерства охорони здоров'я і не порушувати режим самоізоляції.
Читайте також: ЧОМУ ВАЖЛИВО ПРИТРИМАТИСЯ КАРАНТИНА І НЕ ВИХОДИТИ З ДОМУ
Вона випустила серію футболок з однойменним хештегом – щоб фото у соціальних мережах із цим важливим закликом вийшли ще промовистіше. У комплекті з кожною футболкою, замовленою через соцмережі бренду (магазини, звичайно, закриті на час карантину) покладається медична маска. А частина коштів від продажу цієї серії буде направлена до харківського обласного благодійного фонду «Служба допомоги», який надає соціальну та медичну підтримку людям похилого віку.