UA
RU

Головне за цей тиждень: fashion-новини, які ви могли пропустити

Редагувати переклад

Згадуємо найяскравіші події світу моди, що відбулися цього тижня.

aGzpXXO709Q
Всесвітньо відома модель категорії plus size, активістка і тепер дизайнер Ешлі Грем випустила колекцію відвертих купальників 44-54 розмірів. А щоб довести публіці, що її нові пляжні костюми підійдуть звичайним дівчатам, вона попросила нью-йоркських fashion-блогерів відповідних форм приміряти їх. Результат fashion-зйомки дивіться тут.

esponage-purple-full-662x1024

aGzpXXO709Q
Слідом за пишнотілою Ешлі Грем свою нову лінію купальників представила ще одна відома модель - Наомі Кемпбелл. Колекція покликана підкреслити всі наші переваги завдяки запатентованій італійській тканині Sensitive® Sculpt, яка має відразу два козирі на користь ідеального пляжного вбрання: скульптурує тіло і швидко висихає. Докладніше по за посиланням.

898B8205-copy-2

aGzpXXO709Q
Louis Vuitton чудово представив нову круїзну колекцію в Ріо-де-Жанейро. Показ пройшов у Музеї сучасного мистецтва в Нітерої, створеному архітектором Оскаром Німейєром. Він дуже нагадує величезну білу літаючу тарілку, що приземлилася на скелі, з якої відкривається дивовижний вид на океан і місто, що потонуло в зелені. Фотозвіт з показу дивіться тут.

Clip2net_160529202415

aGzpXXO709Q
Після Louis Vuitton свою круїзну колекцію показав і Дім Dior. Фешн-шоу відбулося у Бленхеймському палаці — садибі у стилі бароко, розташованому в Оскфордширі. Це втретє, коли Dior представляє тут свою колекцію: вперше — далекого 1954 року, а вдруге — 1958-го. Фото з показу дивіться тут.

Clip2net_160601004820

aGzpXXO709Q
Далі естафету взяв Будинок Gucci, який показав свою нову круїзну колекцію у Вестмінстерському абатстві. Докладніше про колекцію читайте тут.

Cj872AEW0AApxTo

aGzpXXO709Q
Райдуга — один із найцікавіших природних феноменів, який заворожує людський розум уже цілі тисячоліття. З нею пов'язано чимало таємниць та загадок, розкрити які по-своєму вирішили Доменіко Дольче та Стефано Габбана. Використовуючи знаковий для бренду матеріал — мереживо — і надихнувшись яскравими та чистими кольорами веселки, вони створили колекцію взуття, яке здатне закохати в себе саму Марію-Антуанетту. Більше фото та відео дивіться по за посиланням.

44999922MM_13_R1

aGzpXXO709Q
Фотографії рекламної кампанії Chanel Paris in Rome за участю Крістен Стюарт ми бачили у квітні, тепер можемо помилуватися і відеорядом, також знятим неповторним Карлом Лагерфельдом. Дивитись тут.

paris-in-rome-1

aGzpXXO709Q
Ще одна новина від Карла Лагерфельда: дизайнер створив колекцію обручок, виготовлених із 18-каратного білого та жовтого золота, а також платини. Повну колекцію дивіться за за посиланням.

04-кільця Карла-Лагерфельда

Статті на тему