UA
RU

Перший онлайн-маркетплейс сегменту "люкс" - Marie Claire x TRENDS HUNTERS

Редагувати переклад

До 2009 року начальник одного з відділів Microsoft Себастьян Фабре навіть не припускав, що його життя колись буде пов'язане з модою. Він обіймав керівний пост в одній із найбільших світових корпорацій, а ось його дружина Фанні Муазан займалася дизайном та нерівно дихала до сумок. З наслідками кризи вона вирішила впоратися дуже цікавим чином – запросивши друзів та заручившись підтримкою чоловіка, вона створила власний онлайн магазин Vestiaire {Collective}, де продала свої численні брендові сумки 

Перший онлайн-маркетплейс сегменту "люкс" - Marie Claire x TRENDS HUNTERS-Фото 1

З того часу компанія отримала 37 мільйонів доларів інвестицій (у тому числі і від Condé Nast), 4 мільйонами користувачів, розрослася до штату в 340 співробітників та відділень у 48 країнах світу.

Перший онлайн-маркетплейс сегменту "люкс" - Marie Claire x TRENDS HUNTERS-Фото 2

Перший онлайн-маркетплейс сегменту "люкс" - Marie Claire x TRENDS HUNTERS-Фото 3

Що не так?

Щороку ми виробляємо 150 мільярдів одиниць одягу, це, очевидно, занадто багато. Мас-маркет бренди випускають кілька десятків колекцій на рік. Не дивно, що Vestiaire Collective так швидко став популярним. Завдяки тенденції усвідомленості, ми перестали нехтувати не лише вінтажними маркетами та гаражними розпродажами, а й онлайн майданчиками. Професійні ресейл-сайти мають очевидні переваги: ​​тут часто можна знайти речі з лімітованих дропів або популярні моделі, яких завжди немає, а ще це рай для любителів вінтажу: якщо довго і ретельно шукати, можна знайти майже будь-яку річ — саме так дівчата по всьому світу шукають Celine часів Фібі Файло. Але головне: нікуди не потрібно йти, а більшу частину речей можна придбати за ціною істотно нижчою за початкову.

Перший онлайн-маркетплейс сегменту "люкс" - Marie Claire x TRENDS HUNTERS-Фото 4

Як влаштований ресейл в Україні

У світі ресейл майданчиків поступово стає дедалі більшим, але український ринок ресейлу — це окремий світ. Він значно відрізняється від європейського чи американського. Поки у всьому світі до ресейлу ставляться як до повноцінного бізнесу, у нас подібні проекти зазвичай існують у форматі Instagram-сторінок. 

Творці першого в Україні ресейл-маркетплейсу речей сегмента люкс TRENDS HUNTERS Валерія Шевченка та Ганна Колоскова розповідають, що нині їхніми послугами користуються люди з усього світу — цікавих позицій багато, а ціни, порівняно з європейськими ресейлами, приємно дивують. Дівчата започаткували свій проект шість років тому. До ідеї створення TRENDS HUNTERS їх підштовхнула проблема надмірного виробництва речей, а також відсутність в Україні одного систематизованого місця для купівлі та продажу речей люкс-сегменту. Наразі у проекту новий етап -  зі звичної для України ресейл точки, TRENDS HUNTERS стає першим онлайн-маркетплейсом речей сегмента люкс. А ще до запуску сайту, починаючи з 1 березня, на TRENDS HUNTERS можна придбати особисті колекції Маргарити Мурадової, Уляни Бойко, Ніни Васадзе, Ганни Плужник, Аліни Бойко та Саші Кіперман.

Перший онлайн-маркетплейс сегменту "люкс" - Marie Claire x TRENDS HUNTERS-Фото 5

Окрім переваг на кшталт низької ціни, наш ринок має й очевидні недоліки — наприклад, відсутність контролю якості виробів та їх аутентифікації. Разом із професійними ресейл-сайтами до нас дійшли й технології, що дозволяють відрізнити підробку від оригіналу. TRENDS HUNTERS використовують для аутентифікації спеціальний прилад Entrupy від однойменної американської компанії – спеціальний мікроскоп із алгоритмами штучного інтелекту надає цифровий сертифікат автентичності. Сьогодні Entrupy працює з 15 брендами: серед них – Balenciaga, Bottega Veneta, Celine, Chanel та Hermes. При цьому TRENDS HUNTERS не покладаються виключно на результати приладу – у них працює професійна команда автентифікаторів. Експерти ретельно перевіряють матеріал, шви, фурнітуру та виявляють будь-які ознаки того, що продукт може бути не автентичним.

Перший онлайн-маркетплейс сегменту "люкс" - Marie Claire x TRENDS HUNTERS-Фото 6

Як влаштовані ціни

Ще одна особливість українського ринку ресейлу — ціноутворення. На вартість речі впливають не лише очевидні фактори на кшталт її віку та стану, а й, звісно, ​​трендовість. Валерія і Ганна розповідають, що з початком пандемії люди стали буквально скуповувати сумки Louis Vuitton, Chanel і Hermes — через обмежене виробництво і ціни, що постійно підвищуються, вони готові віддавати за ці речі суми, що в кілька разів перевищують звичні. “Якщо ви придбали сумку Ferragamo за такою самою вартістю, як сумку Chanel, у ресейлі ви продасте її в рази дешевше. Сумка може бути гарною інвестицією, у неї можна вкласти гроші і коли вона зросте в ціні – перепродати дорожче. Головне — розумно підходити до питання і консультуватися з фахівцями”— розповідають дівчата.
Добре, коли сумка повністю укомплектована — з паспортом, пильовиком, коробкою та всіма бирками. У такому разі вона коштує набагато дорожче, ніж сумка, яка нічого не має. 

Читай також: Про що жінка мовчить: Ірина Джус (DZHUS)

Перший онлайн-маркетплейс сегменту "люкс" - Marie Claire x TRENDS HUNTERS-Фото 7

З одягом все навпаки — його вартість на ринку ресейлу стрімко падає. Сукня Chloe, куплена за 3000 євро, навіть якщо вона дуже якісна і базова, вдасться продати 300 — такого не скажеш про сумки, аксесуари та взуття. Все ж таки, на відміну від сумок, які тримають у руці, одяг носять на тілі. Та й загалом, сумки завжди найбажаніший об'єкт. Найчастіше покупці шукають саме їх, тоді як продають переважно одяг. І це логічно — одяг завжди швидше набридає і набридає. 

Вінтаж  

Ще десять років тому в Україні далеко не всі розуміли, що таке вінтаж і чому він такий цінний. За словами Ганни і Валерії, зараз ця хвиля у нас только починається. TRENDS HUNTERS вже придбали вінтажні партнери в Парижі. Зараз на платформі можна придбати вінтажні прикраси, одяг, сумки та годинники. Ці речі завжди мали попит, але саме під час пандемії люди почали інвестувати в них активніше. Дівчата зазначають, що люди, які раніше лише продавали, зараз починають і купувати.

У всій цій історії не варто забувати і про емоційний аспект — під час кризи людям набагато важливіше не просто витрачати гроші, а отримувати враження та переживання. Одна річ — піти в бутік і купити сукню, і зовсім іншу — знайти таку сукню внаслідок тривалих пошуків, пов'язаних із азартом та емоціями. 

Статті на тему