UA
RU

Ukrainian Fashion Week презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – Ochis

Редагувати переклад
Однією з найбільших проблем швидкої моди є перевиробництво одягу та аксесуарів. Швидкоплинність трендів призводить до зниження якості продуктів та безвідповідального використання ресурсів планети.

Ukrainian Fashion Week презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – Ochis-Фото 1

Київський бренд Ochis, який був заснований у 2018 році Максимом Гавриленко, змінює ситуацію в Україні. Ochis – це перші екологічні очки, зроблені з кави. На меті у Максима було створити справді унікальний, екологічний продукт, що зможе повністю замінити швидкі одноразові рішення. Так виникли очки, які є на 100% біорозкладними і створюються з натуральних олій та переробленої кавової макухи, зібраної у київських кав'ярнях.

Читайте також: Новий погляд на життя: усвідомлене споживання усвідомлених людей

Більш того, процес виробництва також є повністю екологічним. 15-річний досвід роботи з оптикою та інноваційний підхід допомогли засновнику розробити прототип перших у світі окулярів з кави, при створенні яких не відбувається викиду CO2 у атмосферу. Сьогодні шкірна оправа проходить 39 етапів ручної обробки, щоб стати ідеальною парою Ochis. 

Філософія Ochis – натуральність та екологічність.

Я почав вивчати психологію людини, і це мене наштовхнуло на усвідомлення проблеми світового переспоживання та загрязнення пластиком. Мені хотілося знайти такий матеріал, який вже нікому не потрібний, а при повторному використанні отримав би нову цінність,

− розповідає Максим.

Ukrainian Fashion Week презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – Ochis-Фото 2

Команда бренду вбачає позитивні зміни у світі та робить свій внесок у розвиток нових екологічних технологій, використовуючи вторинне сировину рослинного походження, чим розвиває циркулярний дизайн в Україні, що є майбутнім індустрії. 

Сьогодні команда Ochis працює над розвитком та покращенням як процесів виробництва, так і моделей окулярів. Бренд сповідує ідею сталого бізнесу, свідомого споживання та відмови від швидкої моди, наголошуючи на тому, що одна пара екологічних окулярів – краща, ніж велика кількість дешевих пластикових моделей.

«Екологічність – це не про ставлення людей до предметів, це швидше за стосунки людей і природи. Тому, віддавши перевагу екологічності, ви побачите зміни, які створюєте самі».

Статті на тему