UA
RU

MC@WORK: Леонід Мартінчик, інфлюенсер, телеведучий, фешн-експерт

Редагувати переклад

2 грудня у рамках проекту про бізнес MC@WORK головний редактор журналу Marie Claire Україна Ірина Татаренко поспілкується з інфлюенсером, телеведучим та фешн-експертом Леонідом Мартінчиком. Зустріч відбудеться у прямому ефірі у Instagram-акаунті Marie Claire UA.

Перед онлайн-зустріччю ми взяли у Леоніда невелике інтерв'ю про труднощі, досягнення та цілі у бізнесі.

Леонід Мартінчик

Леонід Мартінчик

Коли й чому ви вирішили зайнятися вашою діяльністю? Її підказала вам інтуїція, чи лише холодні розрахунки? Можливо, ви вирішили втілити дитячу мрію?

Я багато років живий з відчуттям, ніби проживаю не свою життя і не можу транслювати, що насправді думаю і відчуваю. На якомусь етапі я просто переставши говорити ті, що хочуть чути люди. Навіть близько не підозрював, що це може так понравитись оточуючим. Навколо почали збиратися однодумці. Мабуть, це була моя дитяча мрія — знайти друзів, знайти однодумців, знайти людей, які будуть такою ж думкою, як і я. Я почав показувати навколишній світ, яким я його бачу і яким я відчуваю.

Якими досягненнями у своїй професії ви пишетеся?

Пишусь тим, що вся моя діяльність — україномовна. Я привернувши дуже багато уваги до Львова, допоміг багатьом чоловікам побачити собі трохи по-іншому, а жінкам повірити у чоловіків. Я показую людям естетичні речі та елементи, які вони не помічають. Також пишаюся тим, що я транслюю позитив. А з появою мого блогу і початком моєї діяльності у мене дуже покращилися стосунки з батьками.

Якби зараз ви починали весь шлях спочатку, від яких помилок уберегли б собі в молодості?

Я повторив би всі свої помилки. Вони роблять нас сильнішими, мудрішими і допомагають зрозуміти собі та оточуючих. Саме помилки створюють і доносять нам справжні цінності. Якби не було тих помилок, не було б мене і того, що є зараз. Саме тому я думаю, що у помилках немає нічого негативного. Вони дуже часто нам допомагають.

На які труднощі натрапили на самому початку вашого кар'єрного шляху?

Я створив один із перших чоловічих блогів у Instagram. Це була дуже «жіноча історія». Я робив гарні фотографії міста, кафе та фото з подорожей, публікував вірші та показував естетику. Через це я зіштовхнувся із гендерною дискримінацією. Мене засуджували, як чоловіка.

Яка ваша довгострокова мета, заради якої ви розвиваєте свій бізнес?

Я хочу, щоб світові бренди співпрацювали з українцями. Для мене важливо представляти Україну за кордоном. Хочу, щоби там знали, що ми дуже гарна, глибока, мудра країна, в якій живуть талановіті, харизматичні люди. Мені хочеться об'єднувати людей, які не бояться говорити правду, насамперед собі. Велика мета — це відкриття школи естетики, або видавництва, де я зміг би створювати книжки про красу нашого світу.

Читайте також: MC@WORK: Олена Борисова, СЕО «Сім'ї ресторанів Діми Борисова»

Статті на тему