У липні цього року Марія Грація К’юрі була призначена новим креативним директором Dior, став першою жінкою, яка очолила модний Дім за всю його 70-річну історію.
Я думаю, на нас чекають хороші зміни. Вона привнесе своє нове бачення, своє розуміння життя,
− прокоментував своє рішення президент Dior Сідні Толедано.
І Марія Грація не розчарувала: коли у вересні на Тижню моди у Парижі вона представила свою дебютну колекцію для Dior, стало ясно, що в модному Будинку настали нові часи – епоха жіночного фемінізму.
Читайте також: Жіночий фемінізм від Кьюрі: Dior SS’17
Розвивати тематику жіночності дизайнерка продовжила і у своїй першій рекламній кампанії, присвяченій новій весняно-літній колекції. Автором лаконічних чорно-білих знімків виступила відомий фотограф Бріджіт Лакомб. Перед її об’єктивом постали британські моделі-близнюки Рут та Мей Белл.
Для мене важливо було, щоб фотографом була жінка. Мені цікаві різні інтерпретації жіночності, а Лакомб вміє фіксувати різні погляди. Ми змогли уявити новий погляд на жіночність і те, що під нею мають на увазі,
− розповіла Марія Грація.
Читайте також: Who runs the world: головні феміністки Голлівуду
Серед речей, представлених у кампейні, – один із ключових елементів колекції, футболка з написом We should all be feminists («Ми всі маємо бути феміністками»).
Я хотіла б розпочати діалог з новим поколінням жінок – тими, кого називають міленіалами,
− пояснила дизайнерка.
Статті по темі:
Марія Грація Кьюрі – новий креативний директор Dior
Сумка Lady Dior стала полотном для 7 художників
Історія в деталях: як створювався жакет «бар» із нової колекції Dior