Український бренд Eternal зняв компейн, покликаний боротися з кліше сприйняття 8 березня
Український бренд Eternal
втілив свою думку та зняв компейн приурочений 8 березня, де привертає увагу суспільство до істинної сутності свята.
«Свято весни, краси та жіночності» — не більше ніж кліше, покликане позбавити Міжнародний жіночий день політичного емансипаційного сенсу.
«Міжнародний день жінок уособлює важливість й силу вибору, який надає можливість змінювати світ, а водночас і стереотипи, якими жінки мають бути — слабкою, покірною й недосконалою. Вони поширюються через стандарти краси й поведінки, що уособлюють вразливість і делікатність. Eternal крізь одяг завжди підкреслює внутрішню силу жінки та виступає на підтримку її прав бути такою, якою вона забажає. Тому для нас 8 березня не про квіти, а про можливість синхронно з усім світом говорити про права жінок, їх професійні досягнення та успіхи », — коментує команда Eternal.
Читайте також: ІЛЛЯ САМОЙЛЕНКО З ПОЛКУ «АЗОВ» СТАВ ОБЛИЧЧЯМ БРЕНДУ INDPOSHIV BESPOKE