Нещодавно на платформі Netflix вийшов четвертий сезон американського серіалу “Емілі в Парижі”, який став сенсовим для fashion індустрії України. Адже на головних героях в декількох епізодах можна побачити речі та аксесуари від українських брендів.
Нагадаємо, що серіал “Емілі в Парижі” розказує про шлях маркетологині з Чикаго, Емілі Купер, яка отримує роботу своєї мрії і перебирається в Париж. Столиця європейського шику та моди зустрічає її новими знайомствами, захоплюючими пригодами та коханням. І це все, не знаючи жодного слова французьскою.
І якщо зараз ми пишаємось, коли бачимо знайомі українські прикраси та капелюхи в нових серіях, так було не завжди. Під час прем’єри другого сезону, в грудні 2021-го року, навколо персонажа Петри стався справжній скандал. В одній з серій Емілі знайомиться з українкою, яка має певний акцент, достатньо специфічний смак до одягу. А ще – виявляється крадійкою. Авжеж, соцмережі обурились “клішованим зображенням європейок зі Східної Європи”. А Міністерство культури навіть звернулося до представників Netflix з офіційним листом-скаргою. Цей карикатурний образ дівчини, який більшість вважає неприйнятиним, натякає, шо саме так бачать українок за кордоном. А позиція лідерів думок та журналістів натякала на подвійні стандарти США як країни, яка так активно бореться за толерантність та нову етику.
Цікаво, чи четвертий сезон “Емілі в Парижі”, де ми бачимо таку активну підтримку українських брендів, це жест вибачення, чи справжнє визнання краси нашої культури та модної індустрії. Хочеться вірити, що друге, адже українська мода заслуговує лунати гучно на весь світ.
Ми взяли ексклюзивні коментарі у декількох брендів, які були помічені в епізодах серіалу “Емілі в Парижі”. Так, образи Мінді та Емілі в четвертому сезоні були доповнені прикрасами GUZEMA Jewelry.
“Уся команда з нетерпінням чекала на вихід нового сезону. Оскільки протягом певного часу нам було відомо про те, що наші прикраси відібрали та затвердили стилісти серіалу. До першої частини потрапили наші особисті фаворити та улюбленці багатьох клієнтів. Це каблучка на 6 кульок з Classic Collection з жовтого золота. А також сет каблучок з колекції МОЇ, яка присвячена українській мові. Що показово, вони були використані не тільки в образах Емілі, а й в нарядах Мінді. І підкреслили кожну з героїнь по-особливому, при цьому зберігаючи унікальний стиль кожної з них. Product placement потребує значних часових ресурсів та терпіння. Процес від етапу перемовин до фінальної появи на екрані може займати близько 1,5 років. До цього варто бути готовими, але він того однозначно вартий”, – розповіли представники GUZEMA Jewelry.
В колаборації Emily in Paris x Google акторка Лілі Колінз з’явилася в сукні Camelia українського бренду J’amemme зі знаковою великою квіткою з органзи. Ми поговорили з Юлією Ярмолюк, дизайнеркою та засновницею бренду J’amemme:
“Поява Лілі Коллінз у сукні бренду та співпраця з Emily in Paris – результат багаторічної роботи нашої команди. Нас помітили завдяки активній присутності в індустрії, наполегливій праці та постійним зусиллям, які ми вкладаємо щодня. Процес переговорів з командою стилістів серіалу тривав близько трьох місяців. Усі деталі тримались в умовах суворої конфіденційності. Спочатку для примірки ми надіслали дві версії нашого бестселлеру, сукні Camellia у білому та блакитному кольорах. Вибір команди пав на блакитну сукню, яка чудово підкреслила експресивний стиль головної героїні серіалу. Ми доклали максимальних зусиль, аби організувати екстрену доставку ще однієї сукні для дублера Лілі Коллінз з Києва до Парижа всього за два дні. Це був неймовірний досвід. Ми вдячні, що наша робота стала частиною такої знакової події”, – зазначила Юлія Ярмолюк
Пооцінювачі української моди помітили сережки “Атлант” від GUNIA Project на найкращій подрузі Мінді. А грецька художниця Софія в ще одному епізоді була в шовковій піжамі з колекції 2022 року, натхненної косівською керамікою та наївним мистецтвом.
“Наші піарники з агенції Gogola познайомилися з командою стилістів та відстежували початок нового сезону. Процес почався ще навесні, коли дівчата презентували GUNIA команді серіалу в режимі онлайн. Після цього стилісти робили вибірку. Кілька разів змінювали обране і шукали ідеальний match з сюжетом та героями. І вже у серпні 2023 ми відправили всі обрані вироби. Ми не знали, чи використають їх, і якщо так – то для кого. Але постійно тримали звʼязок із командою стилістів. Зйомки серіалу посувалися кілька разів, але ми терпляче очікували на початок. Отримали всі вибрані речі та прикраси зі зйомок ми нещодавно із листівкою вдячності від команди. Загалом від першого контакту до моменту виходу серії пройшло рівно півтора роки”, – розповіли засновниці GUNIA Project Наталія Каменська та Марія Гаврилюк.
В четвертому сезоні ми бачимо одразу три капелюха від українського бренда Ruslan Baginskiy. Мінді, найкраща подружка Емілі Купер, двічі вдягнула відому марку головних уборів. Це був бірюзовий Satin Baker Boy Cap та рожевий берет Pink Sailor Hat. А от сама Емілі з’явилась в черговому епізоді нового сезону в сірому кашкеті Herringbone Baker Boy Cap.
Найбільш уважні глядачі помітили вечірній топ від українського бренду NUE Studio, оздоблений кристалами, в одному з образів Мінді у виконанні акторки Ешлі Парк. Пишаємось таким потужним проявом українського. І з нетерпінням чекаємо, чи будуть ще якісь модні сюрпризи в наступних п’яти епізодах серіалу.
Автор: Ірена Вінцюк
Фото: Emily In Paris / Netflix
Читайте також: НЕСТРИМНИЙ ГУМОР, НЕБЕЗПЕЧНІ ПРИГОДИ: 5 НАЙКРАЩИХ КОМЕДІЙ ПРО СПРАВЖНІХ ПОДРУГ