Перший масштабний fashion-збір, що об’єднує всіх ключових гравців індустрії на українському ринку
Всі кошти будуть передані на потреби 47 окремої механізованої бригади.
До Дня Незалежності, за ініціативи бренду JUL, ключові гравці індустрії на українському ринку об’єднались для того, щоб створити перший масштабний fashion-збір. Мета: зібрати 1 000 000 гривень на потреби 47 окремої механізованої бригади. Батальйон брав участь у найзапекліших боях біля Вуглегірської ТЕС, на Токмацькому напрямку, в Авдіївці і незважаючи на брак ресурсів, невпинно продовжує виборювати нашу незалежність щодня.
Цим збором бренд прагне нагадати про найважливіше: ворог може знищити інфраструктуру, позбавити нас виробництв, перетворити міста на попіл, але є речі, які він не відбере ніколи – нашу силу. Вона в підтримці, єдності і згуртованості, бо лише спільними зусиллями ми зможемо досягти найбажанішої мети.
Переможець отримає більш ніж 25 найбажаніших бестселер-позицій від 22 улюблених українських брендів: JUL, Anna October, Tsvite Teren, COOSH, Kachorovska, One by One, O’Taje, DiaDia, Nadiia World, Gepur, Alice K та інші.
Усіх учасників можна переглянути на сторінці в Інстаграм бренду.
Взяти участь у зборі можна за донат від 200 гривень, а результати благодійного розіграшу будуть опубліковані 7 вересня.
Поповнити банку можна тут.