Український бренд keepstyle випустив худі задля підтримки ЛГБТ-спільноти: хто з митців підтримав ініціативу?
Червень — місяць, що найбільше транслює свободу самовираження, прийняття себе у будь-яких проявах та створення open-minded суспільства, а 28 червня святкується Міжнародний день Прайду. Цього року український бренд keepstyle доєднався до підтримки ЛГБТ-спільноти та на честь цього випустив рожевий худі «gay».
«В житті важливо підтримувати сміливість — в людях і в самому собі. Важливо підтримувати відкритість розуму і широту світогляду. Чи є в такому нашому кроці, як бренду, пропаганда? Є. Та вона зовсім не про те, партнера якої статі кому потрібно обирати. Вона про головне: свободу, можливість вибору, прийняття себе та інших людей. Я не піду на площу з гучним гаслом на величезному плакаті, бо це не мій спосіб. А от говорити через одяг, транслювати світосприйняття та цінності через нього — це те, що я вмію, » — коментує фаундерка та креативна директорка keepstyle Лера Куткова.
До речі, натхненням для зйомки послугували легендарні фото Бреда Пітта в сукні для Rolling Stone 1999 року, образ якого одночасно комбінував маскулінність та жіночність. Щоб відтворити головний меседж – що бути іншим та відрізнятись не страшно і не соромно, а навпаки круто, keepstyle запросили Jay (Джея) українського перформера, модель, танцівника та актора балету Freedom.
Читайте також: КІМ КАРДАШ’ЯН ПРЕДСТАВИЛА КОЛЕКЦІЮ БІЛИЗНИ, КУПАЛЬНИКІВ ТА ОДЯГУ ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ РАЗОМ З ОЛІМПІЙСЬКОЮ ЗБІРНОЮ США
В худі вже було помічено німецького стиліста Френка Вайлда, що своїми elevator-луками чи не щодня підтримує Україну. Також його вдягнув Даніель Скрипник — український художник відомий колабораціями з Adobe та Біллі Айліш, співпрацею з Imagine Dragons та спеціальними віжуалами для The Weeknd.