Індустрія краси – красивий бізнес з важкими перешкодами. Інтерв’ю з Антоніною Кроливець, засновницею Bunny nails

Редагувати переклад

Щодня індустрія краси невпинно розвивається та змінюється. Постійно потрібно вдосконалюватися та йти вперед за трендами. Ми поспілкувалися з Антоніною Кроливець, яка разом зі своїм чоловіком Олексієм заснувала мережу студій манікюру Bunny nails, та дізналися, як змінювалася nail-індустрія, які тренди зараз актуальні та як виникла ідея організувати чемпіонат для майстрів. 

Індустрія краси – красивий бізнес з важкими перешкодами. Інтерв’ю з Антоніною Кроливець, засновницею Bunny nails-Фото 1

Bunny nails – мережа студій манікюру, що успішно розвивається у двох країнах та трьох містах. У мережі не лише надають б’юті-послуги, а й навчають у Bunny academy. Головні принципи роботи – легкість та доступність, адже клієнт може записатись у будь-який момент, прийти туди, де йому буде зручно, швидко та якісно з послугою у 4-6 рук одночасно зробити всі процедури.

Чому ви обрали для бізнесу саме індустрію краси?

У нас немає романтичної історії. Я була топ-менеджером в декреті, з 12 років мріяла про власний проєкт. В мене є двоюрідна сестра, вона в цей період закінчила училище за спеціальністю майстер манікюру і приїхала до Києва, підкорювати столицю. В мене був вільний час і я допомагала їй працевлаштуватись. Ходили разом на співбесіди, поверталась додому і розповідала чоловіку, що бачила в салонах і що все це не було схоже на бізнес, а скоріше на іграшки для дівчат. Я обурювалась і казала, що можна багато чого зробити, що це були б класні компанії. Льоша слухав це місяць, а потім видав фразу з якої все почалось: “Якщо ти така розумна і знаєш, як треба, йди і зроби сама”. Я й пішла, а потім і він пішов зі мною. Так ми опинились в цій індустрії.

Ваші життєві принципи збігаються з принципами у бізнесі? Назвіть їх.

Так, звісно. Кажуть, що бізнес це спотворена копія власників, думаю, так і є. Головний наш принцип – це любов до людей. На ньому базуються всі інші, такі як: допомога, відкритість, легкість. Коли ми йшли в сервісний бізнес, нам хотілось покращити життя людей, їхній клієнтський досвід та впевненість в собі. Як це перетинається з життям? З самого дитинства я була така. Я завжди всім давала списувати, привозила сало вихователям, бо мені здавалось, що вони занадто тендітні і в них немає, що їсти, на всі дискотеки подружки одягались в мене вдома, я підбирала одяг, фарбувала їх, організовувала у тітки прибирання вулиць з усіма сусідами, бо треба було навести чистоту. В нас завжди було багато друзів, знайомих, ми відкриті, дружні, легкі на підйом та легко сходимось з людьми.

Індустрія краси – красивий бізнес з важкими перешкодами. Інтерв’ю з Антоніною Кроливець, засновницею Bunny nails-Фото 2

Що сьогодні найцінніше / найважливіше для успішної роботи бренду в індустрії краси?

Люди. Немає нічого ціннішого за людей, бо люди це й клієнти, команда, партнери, підрядники. Особливо гостро ми це відчули після повномасштабного вторгнення. Тоді ми зрозуміли, що не страшно втратити все, крім людей. Саме команда, клієнти, партнери надихали і надихають рухатись далі, саме вони дають сил та наснаги.

Що відрізняє Bunny nails з поміж іншим б’юті-салонів?

Можна написати багато відмінностей та зупинюсь на головній. Ми легкі. Ми хочемо, щоб манікюр робила кожна дівчина світу, бо знаємо, що для неї це не тільки про нігті, а й  про впевненість в собі. Для цього немає бути бар’єрів та складнощів. Саме тому до нас легко записатись, ми знаходимося під боком. Ми знаємо, що ресурс часу дуже обмежений, тому робимо послуги в 4/6 рук, ми знаємо, що послуга має бути безпечною, щоб не хвилюватись і не боятись наслідків б’юті-послуг. У нас завжди показують легке кіно, у нас доброзичлива атмосфера і в Bunny nails можна прийти навіть у халаті… 

Скільки загалом існує ваша студія? Та чи змінилися запити клієнток за цей час? Як?

15 жовтня – 9 років нашій мережі. Так, звісно, запити змінились, ми починали свій шлях, коли про паралельні послуги майже ніхто не чув, а зараз це мейнстрім. Раніше манікюр робили класичною технікою, з ванночками, я ще пам’ятаю той час, коли я відбирала ванночки у клієнтів. Ми переходили на розпилювач води, бо це безпечніше, і ніхто не вірив, що такий манікюр може бути якісним. Зараз 90% – це апаратні та комбіновані манікюри і ніхто вже не робить класику. Така ж історія з педикюром, тоді це була терка для ніг і ванна, зараз це сучасні апарати з пилососом, безпечна обробка стопи та сухі техніки педикюру. Це стосується навіть лаків, тоді ми робили шелак, він носився максимум 10 днів, в палітрі було 50 кольорів, сьогодні – це полімери, які носяться по 4 тижні, а палітри налічують більше ніж 600 кольорів. Індустрія дуже розвинулась за цей час. Я б назвала цей період квантовим стрибком, бо починали ми, коли манікюр був доступний у великих містах дівчатам середнього та вище достатку. Сьогодні наша послуга немає гендеру, віку, соціального чи матеріального статусу.

У вас є студії в Україні та Польщі, чи різняться запити клієнток?

Так дуже. Але є одне спільне, всі ми любимо якісну роботу та крутий сервіс.

Головна різниця полягає у цінності послуги та вазі манікюру в культурі прикрашання свого тіла. Для українок манікюр – це і краса, і впевненість, і вид медитації, спосіб зняття стресу та перезавантаження. В нашій культурі манікюр невід’ємна частина життя. У польок інший стиль, інші цінності, але вже зараз все змінюється, ми своїм прикладом змінюємо їх: своїм сервісом, зовнішнім виглядом. Вони хочуть бути такими ж доглянутими, як наші дівчата, хоча раніше робили акцент взагалі на іншому.

Індустрія краси – красивий бізнес з важкими перешкодами. Інтерв’ю з Антоніною Кроливець, засновницею Bunny nails-Фото 3

Як народилася ідея створення чемпіонату? (Як ви відчули / прорахували необхідність його проведення)?

Ідея народилась ще в 2019, коли ми брали участь у чемпіонаті Європи в Швейцарії. До цього ми бачили лише класичні чемпіонати, які проводили паралельно б’юті виставкам. А це був зовсім інший рівень, інший підхід, команди більше ніж з 20 країн приїхали в Женеву саме на чемпіонат. Це була окрема подія, 3 дні свята nail. Конкурси, майстер-класи, виступи найвідоміших майстринь Європи, вечірки, виставки арт-робіт в nail. Неймовірна подія. Саме тоді я відчула, що хочу привезти таке свято в Україну, ми стали 7-кратними чемпіонами Європи, і мені дуже захотілося, щоб наші найкращі майстри відчули все, що відчували ми тоді. 

В чому будуть змагатися його учасники та учасниці? Як буде оцінюватися їхня вправність?

Змагання буде в 4 категоріях по манікюру і в 1 по бровам. 2 техніки гігієнічного манікюру: комбінована та апаратна, окремо фарбування нігтів: покриття червоним та французький манікюр. Оцінка вправності буде за багатьма критеріями, які спеціально розроблялись: довжина та форма нігтів, чистота манікюру, відсутність пошкоджень шкіри, відсутність слідів від інструменту, задирок, чистота під нігтями, час виконання, складність рук моделі. Покриття: час, рівність, акуратність, бліки, вирівнювання, під кутикулу, рівномірність кольору і т.д.

Які останні тренди краси (манікюр, педикюр, брови)? (Тобто, що супер-модно, а що категорично не модно й про що просто варто забути й ніколи не повертатися)

Вже декілька років супер-модні натуральні нігті, натуральні відтінки лаків чи зовсім голі нігті. Також повертається тренд на довгі, нарощені нігті, особливо мигдалі. Модні стають напівпрозорі кольорові лаки та продовжується тренд на нігті з легким блиском. Зовсім не актуальний розпис на нігтях, арт, мальований пензлем, виділяти один пальчик іншим кольором. Тренди циклічні, тому немає того, що ніколи не повернеться, бо в нігтях, як у фешн, є цикл, через який все знову повертається.

Кого ви вважаєте по-справжньому красивою людиною? (Чому?)

Красива людина це та, яка красива всередині та зовні. Краса не тільки про зовнішність, це про стиль життя, емоції, наміри, ставлення до світу, впевненість, усвідомлення своєї унікальності, любов до свого тіла, душі та про любов до людей навколо. Для мене зла людина не може бути красивою, бо в неї будуть злі риси на обличчі і погані наміри до світу. 

 

Статьи по теме