UA
RU

Найгучніші колаборації зірок та брендів 2019 року

Редагувати переклад
Імениті дизайнери розуміють, що якщо поруч із ім'ям їхнього бренду стоятиме ім'я зірки, колекції продаватимуться успішніше та швидше. 

2019 рік добігає кінця, а ми продовжуємо підбивати підсумки року. Дизайнери відходять від тенденції надихатися іконами моди, і все активніше створюють колаборації із зірками та інфлюєнсерами. Розповідаємо про найуспішніші співпраці модних будинків та селебріті. 

Найгучніші колаборації зірок та брендів 2019 року-Фото 1

@nastygal

Емілі Ратаковські та Nasty Gal

Модний американський онлайн-рітейлер Nasty Gal не помилився, коли запропонував моделі та активістці Емілі Ратаковські створити спільну колекцію. У лінійку EMRATA X Nasty Gal увійшло цілих 55 речей, що означає те, що знаменитість на славу попрацювала над колаборацією. У колекцію увійшло абсолютно все, що потрібно для різних випадків життя: блискучі міні-сукні, мішкуваті костюми з натуральних тканин, кроп-топи і навіть шорти. 

Найгучніші колаборації зірок та брендів 2019 року-Фото 2

Кара Делевінь та Balmain 

Незважаючи на те, що Кара Делевінь неодноразово заявляла про те, що планує відійти від кар'єри моделі для того, щоб продовжувати розвиватися як кіноактриса. Але, мабуть, любов до моди від знаменитості нікуди не зникла – дівчина створила колекцію сумок для Balmain разом із креативним директором модного дому Олів'є Рустеном. До капсульної лінійки увійшли три сумки: Romeo, Twist та BBag. 

Найгучніші колаборації зірок та брендів 2019 року-Фото 3

@beyonce

Бейонсе та Adidas

38-річна американська співачка не перший рік співпрацює зі спортивним брендом. І 2019-й не став винятком. У грудні цього року Бейонсе представила ґендерно-нейтральну лінійку. У колекцію увійшли кросівки з неоново-оранжевою смугою на підошві та логотипом Ivy Park, сережки, каблучки та інші аксесуари. На пікантному фото, опублікованому самою співачкою, вона одягнена в боді кольору бордо зі смугами, що дублюють візерунок на кросівках. Тому, можливо, до спільної колекції увійде і одяг.

Найгучніші колаборації зірок та брендів 2019 року-Фото 4

@kyliejenner

Кайлі Дженнер та Balmain

Кайлі Дженнер можна, по праву, вважати справжнім зірковим бьюті-експертом, тому коли преса почала говорити про спільну колаборацію світської левиці та французького модного будинку, одразу було ясно – це буде колекція декоративної косметики. До спільної лінійки увійшли палетка тіней, тинти, блиски та олівці для губ, а також компактна пудра. 

Крім того, креативний директор Balmain, Олів'є Рустен, запропонував Дженнер стати арт-директором з макіяжу на Тижні моди в Парижі. На жаль, знаменитість не змогла відвідати показ через екстрену госпіталізацію. 

Найгучніші колаборації зірок та брендів 2019 року-Фото 5

@taylorswift

Тейлор Свіфт та Stella McCartney

Тейлор Свіфт разом із дизайнером Стеллою Маккартні випустила лінійку одягу, присвячену новому альбому співачки «Lover». До колаборації увійшли толстовки зі рядками пісень та повним переліком треків з альбому, футболки із зображенням кота Тейлор та портретами самої співачки. Лінійку аксесуарів у колаборації представили шопери та кепки, а найдорожчими речами стали бомбер та крос-боді сумка, вартість яких $1995 та $795 відповідно. 

Статті на тему