
Тільда Свінтон стала обличчям корейського бренда Sulwhasoo
Південнокорейський косметичний бренд Sulwhasoo оголосив акторку Тільду Свінтон своїм глобальним послом.

Британська акторка приєдналася до корейської поп-зірки Розе з музичного гурту Blackpink, яка представляє косметику Sulwhasoo з жовтня 2022 року. Рекламна кампанія Rebloom, у якій беруть участь дві зірки, розпочинається у березні.
Партнерство з Тільдою Свінтон має допомогти корейському бренду вийти на міжнародні ринки. В Sulwhasoo так пояснили свій вибір:
“Тільда Свінтон володіє новаторським мистецьким духом, який виходить за межі жанрів і кордонів, вона випромінює властиву лише ій ауру та безмежну красу разом з Sulwhasoo”.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Свінтон сподобалася концепція бренду: Sulwhasoo не гониться за модою, а намагається створити позачасову красу.
“Я вважаю, що дух і спадщина насправді більш, ніж цінні. Є справжня причина сфокусуватися на речах, які ніколи не зміняться”, – зазначає акторка.

У Тільди Свінтон вже є досвід співпраці з марками із світу краси. Акторка представляла косметику Nars і аромат французького парфюмерного нішевого бренда Etat Libre d’Orange.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Sulwhasoo
Читайте також: ХАНТЕР ШАФЕР — НОВЕ ОБЛИЧЧЯ АРОМАТУ MUGLER ANGEL
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я