UA
RU

Тільда Свінтон стала обличчям корейського бренда Sulwhasoo

Південнокорейський косметичний бренд Sulwhasoo оголосив акторку Тільду Свінтон своїм глобальним послом.

Тільда Свінтон стала обличчям корейського бренду Sulwhasoo

Британська акторка приєдналася до корейської поп-зірки Розе з музичного гурту Blackpink, яка представляє косметику Sulwhasoo з жовтня 2022 року. Рекламна кампанія Rebloom, у якій беруть участь дві зірки, розпочинається у березні.

Партнерство з Тільдою Свінтон має допомогти корейському бренду вийти на міжнародні ринки. В Sulwhasoo так пояснили свій вибір:

«Тільда Свінтон володіє новаторським мистецьким духом, який виходить за межі жанрів і кордонів, вона випромінює властиву лише ій ауру та безмежну красу разом з Sulwhasoo».

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от 설화수 Sulwhasoo Official (@sulwhasoo.official)

Свінтон сподобалася концепція бренду: Sulwhasoo не гониться за модою, а намагається створити позачасову красу.

«Я вважаю, що дух і спадщина насправді більш, ніж цінні. Є справжня причина сфокусуватися на речах, які ніколи не зміняться», — зазначає акторка.

Тільда Свінтон стала обличчям корейського бренду Sulwhasoo

У Тільди Свінтон вже є досвід співпраці з марками із світу краси. Акторка представляла косметику Nars і аромат французького парфюмерного нішевого бренда Etat Libre d’Orange.

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Instagram / Sulwhasoo

Читайте також: ХАНТЕР ШАФЕР — НОВЕ ОБЛИЧЧЯ АРОМАТУ MUGLER ANGEL

Статьи по теме