#FREEOFPROPAGANDA: донька Юрія Нікітіна Nora Polinnia презентувала свій артпроєкт у Нью-Йорку

Донька Юрія Нікітіна й Ольги Горбачової, 19-річна Поліна, котра навчається у Нью-Йорку, представила власний артпроєкт із потужним соціальним меседжем. Дівчина провела мистецьку акцію напередодні виборів 47-го президента США, закликавши молодь голосувати свідомо та не вестися на медійні маніпуляції.

Nora Polinnia

Поліна давно почала досліджувати згубний вплив дезінформації та медійних маніпуляцій на суспільство. А в процесі пошуків зустріла чимало однодумців серед студентів. Так почалася історія під назвою #FREEOFPROPAGANDA. Наразі до руху долучилася креативна молодіжна спільнота, яка щиро вірить у цінність свідомого вибору та його вплив на майбутнє людства. Ба більше, готова про це говорити крізь призму своєї творчості. 

Nora Polinnia

«Пропаганда геть скрізь. Для нас, митців, це й інструмент, і водночас фактор, що загрожує нашому майбутнього. Я закликаю всіх креаторів долучитися до руху #FREEOFPROPAGANDA. Цей проєкт має на меті донести до молодих людей базові принципи пропаганди й мотивувати їх не боятися формувати та висловлювати власні думки», — коментує Nora Polinnia. 

Презентація проєкту відбулася в нью-йоркській галереї MRIYA за кілька днів до виборів 47-го президента США. Дата вибрана не випадково: від результату цих президентських перегонів залежать долі мільйонів людей. Зокрема й українців, які вже понад 10 років мужньо борються за свою свободу та незалежність. У заході взяли участь понад 40 молодих митців, що представили перформанси та артоб’єкти, присвячені брейнвошингу.

Nora Polinnia

Разом з цим Nora Polinnia презентувала саундтрек проєкту #FREEOFPROPAGANDA. Це 7-хвилинна пісня MASS HYSTERIA, яку вона написала разом зі своїм другом дитинства, композитором Мартином Ніковим. У ній співачка розкриває суть масової істерії, що є соціальною хворобою й наслідком пропаганди. 

Цікаво, що студенти коледжу, де навчається Поліна, допомогли їй в роботі над релізом. Музиканти записали інструментальний супровід, а танцівники, актори й дизайнери взяли участь у продакшені відео. Всі вони працювали задля того, щоб донести простий, але дуже важливий меседж: «Неможливо вберегтися від пропаганди, але кожен з нас має право вирішувати, яким буде наше майбутнє». 

Фото: Carrie Zhang, Ting-en Tsai

Читайте також: Українська режисерка Таню Муіньо зняла кліп Lady Gaga Disease

Статьи по теме