У своєму новому звіті про світ моди компанія порівняла кількість публікацій у пресі, присвячених різним брендам, з їхніми рекламними бюджетами. Позиції брендів у рейтингу визначалися на основі співвідношення публікацій, що вийшли, і вкладених у просування коштів.
Лідером цього показника виявився бренд Gucci. “Редакційна вартість” компанії збільшилася на 15% порівняно з показниками минулого року. Подібні результати цілком очікувані. Після того як модний Будинок у 2015 році очолив Алессандро Міккеле, Gucci повністю змінив підходи до колекцій та подальшого розвитку.
Популярністю у преси користуються також Louis Vuitton і Chanel, чого, на жаль, поки що не можна сказати про Prada і Giorgio Armani.
Статті на тему
ВІДЕО: Джаред Лето знявся у новому кампейні аромату Gucci Guilty
13 маловідомих фактів про Будинок Gucci
Новий арт-проект Gucci: люди-кішки, гуманоїди та багатоніжки